biała marianna -grys

1. Data: 2002-02-03 14:35:28

Temat: biała marianna -grys
Od: " Artur 30" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

RATUNKU
szukam kamieniołomu gdzie wydobywa się marmur "biała marianna"
wiem narazie tyle ze jest to gdzieś w dolinie kłodzkiej lub gdzieś w tych
okolicach jesli któryś z grupowiczów ma jakieś namiary na telefon bedę
dozgonnie wdzięczny
z góry dziekuje i pozdrawiam
ARTUR

2. Data: 2002-02-03 16:57:41

Temat: Re: biała marianna -grys
Od: "artur" <o...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

kliknij na stronę http://free.polbox.pl/s/skoncej/polski.htm
to chyba producent
artur

3. Data: 2002-02-03 17:34:42

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> RATUNKU
> szukam kamieniołomu gdzie wydobywa się marmur "biała marianna"
[...]
Stronie Śląskie
pozdr. Jerzy

4. Data: 2002-02-04 20:34:07

Od: "Jacek Kaliszan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Stronie Śląskie

Tuż obok jest jeszcze tak zwana zielona i różowa marianna .
Warto zwiedzic te okolice . Gorąco polecam. niedaleko w Lądku Zdroju
arboretum a w Trzebieszowicach nutkajski - super .....
Uszanowanie
Jacek

pomidory gruntowe
palma