Pojemnik na deszczowke

1. Data: 2002-06-12 12:09:52

Temat: Pojemnik na deszczowke
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Kochani gdzie w okolicy Wrocka lub Walbrzycha mozna kupic taki 1000l
pojemnik na deszczowke w aluminiowym koszu. Ma to byc taki demobil np. po
zelatynie lub innych nieszkodliwych cieczach. Ja pare tygodni jade do pani
Matki i chce to sprezentowac, bo ciagle narzeka na susze.

Irek kochany

2. Data: 2002-06-13 09:13:42

Temat: Re: Pojemnik na deszczowke
Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popytaj w cukrowniach

Piotrek

Uzytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisal w wiadomosci

3. Data: 2002-06-13 19:25:51

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek" <p...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Popytaj w cukrowniach
>
> Piotrek
Hurra! Mam kumpla pracujacego w cukrowni. Dzieki.

Irek kochany

Drzewo z rodowodem
Kosa-problem
Swieto