Pokolenie 89 - jakie jest?

1. Data: 2009-02-03 11:21:38

Temat: Pokolenie 89 - jakie jest?
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Ponizszy tesks to polemika z wczesniejszym tekstem z der "Dziennik".

http://wiadomosci.onet.pl/1909230,11,item.html

Duch

2. Data: 2009-02-03 11:38:48

Temat: Re: Pokolenie 89 - jakie jest?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Feb 2009 12:21:38 +0100, Duch napisał(a):

> Ponizszy tesks to polemika z wczesniejszym tekstem z der "Dziennik".
>
> http://wiadomosci.onet.pl/1909230,11,item.html
>
> Duch

Pokolenie 89 to moja młodsza córka: piękna duchem (i ciałem), mądra,
inteligentna dziewczyna. Ceniąca i szanujaca własną i rodziców pracę,
naukę, zdolności i ich znaczenie wyróżniające i praktyczne w życiu. Mająca
ogromne poczucie piekna i wrazliwość na innych ludzi, może czasem zbyt
wielką... Widząca wokół siebie i zło, i dobro, i umiejąca wybierać między
nimi absolutnie bez pudła. Twórcza i ambitna - porywająca się w życiu na
wiele, znająca swoją wartość i pewna swoich zalet.

I nikt mi nie wmówi, że jest inaczej z tym pokoleniem.
Ja wiem, kogo wychowałam.

Tylko nie wiem, czy znajdzie kogoś podobnego do siebie, bo nie wychowałam
jej dla jakiegos jełopa, który móglby stłamsić jej siłę, złamac jej życie.
Takiego po prostu zabiję.

3. Data: 2009-02-03 11:49:35

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> [...]
> wybierać między nimi absolutnie bez pudła. Twórcza i ambitna -
> porywająca się w życiu na wiele, znająca swoją wartość i pewna swoich
[...]

a czy ta wspaniała córka zna twoją internetową wersję? co o niej sądzi?

spisane będa nasze słowa na wieki

saulo

4. Data: 2009-02-03 11:52:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Feb 2009 12:49:35 +0100, Saulo napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>
>
> [...]
> [...]
>
> a czy ta wspaniała córka zna twoją internetową wersję? co o niej sądzi?

I ona, i mąż.
Uważają, że stać mnie na znacznie więcej, niż tłumaczenie się durniom z
czegokolwiek. Co też czynię.(tzn nie czynię) :-)

> spisane będa nasze słowa na wieki

Nie przesadzaj z trwałością nośników magnetycznych. Demony istnieja tylko w
Tobie.

5. Data: 2009-02-03 11:54:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Tylko nie wiem, czy znajdzie kogoś podobnego do siebie

A co ona na to?

> bo nie wychowałam
> jej dla jakiegos jełopa, który móglby stłamsić jej siłę, złamac jej życie.

Nie boisz się samosprawdzających się przepowiedni?

Ewa

6. Data: 2009-02-03 11:55:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Feb 2009 12:54:54 +0100, medea napisał(a):

> A co ona na to?

> Nie boisz się samosprawdzających się przepowiedni?
>
> Ewa

Jakich? - starsza póki co, jednak znalazła Własciwego :-)
Wzorzec: ojciec :-)

7. Data: 2009-02-03 11:57:48

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> I ona, i mąż.
> Uważają, że stać mnie na znacznie więcej, niż tłumaczenie się durniom
> z czegokolwiek. Co też czynię.(tzn nie czynię) :-)

Nie bywają zszokowani?
Dlaczego nie jesteś w stanie ich posłuchać?.

> Nie przesadzaj z trwałością nośników magnetycznych. Demony istnieja
> tylko w Tobie.

Jassne :)

Saulo

8. Data: 2009-02-03 12:15:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Feb 2009 12:57:48 +0100, Saulo napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> Nie bywają zszokowani?
> Dlaczego nie jesteś w stanie ich posłuchać?.

A tłumaczę się gdzieś durniom? - przeciez słucham mojej rodziny, nie
widzisz?

9. Data: 2009-02-03 12:35:12

Od: "Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com> napisał(a):

> Ponizszy tesks to polemika z wczesniejszym tekstem z der "Dziennik".
>
> http://wiadomosci.onet.pl/1909230,11,item.html

Cale to pokolenie to najogolniej rzecz biorac banda rozwydrzonych prostakow, z
pretensjami do wszystkiego i ogromnymi zadaniami juz na starcie. Typowi
przedstawiciele typu: zarobic duzo, ale sie nie narobic.
Lubuja sie w byle czym, byle duzo i byle glosno oraz na pokaz. Indywidualnosci
- w tym pozytywnym znaczeniu - nie maja w ogole szans, bo zostana zadeptane
przez stado tlumokow, ktorym wiecznie przygrywa tepa muzyka z towarzyszeniem
strobo. Do tego dochodzi calkowite spustoszenie wsrod tej gawiedzi, jezeli
chodzi o autorytety, bo nie maja zadnych poza debilami, ktorzy publicznie
pokazuja kutasa albo daja transmisje 24h z wlasnego domu.
Wystarczy dowiedziec sie co serwuja takie ulubione przez nich stacje jak MTV,
ktora stala sie zwyklym scierwem serwujacym prostacka papke, pozbawiona
jakiejkolwiek wartosci.
To pokolenie, ktore pierwsze spierdalaloby, gdyby trzeba bylo walczyc.
Do kolejnego ich okreslenia uzylbym wlasnej nazwy: "Pokolenie kategorii E".
Kategoria E pod kazdym wzgledem.

Bluzgacz

10. Data: 2009-02-03 12:37:06

Od: " Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Tylko nie wiem, czy znajdzie kogoś podobnego do siebie, bo nie wychowałam
> jej dla jakiegos jełopa, który móglby stłamsić jej siłę, złamac jej życie.
> Takiego po prostu zabiję.

Najlepiej zabij siebie i wyjdzie to jej na dobre.
Po cholere ma miec taki glupi wzorzec.
Okaz poswiecenie i zrob to glupku!

Bluzgacz

Vaclav Klaus - znowu odwazny (globalne ocieplenie)
uzdrawianie emocji w tantrze i szamanizmie
zostań przyjacielem trenera a nic nie osiągniesz
odwieczny homo vs odwieczny hetero
Angielskie mięczaki :)