Polecam Nivea dla nastolatek

1. Data: 2003-12-29 10:44:51

Temat: Re: Pomiary i biblia urody
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie czytałam tego od deski do deski, ale czasem do tej książki zaglądam
> i nie mogę się oprzeć wrażeniu, że według autorki powinnyśmy używać
> tylko wody (...)

Myślę, że Paula miejscami przesadza. Trudno mi się zgodzić z jej poradami
dot. makijażu, Kontrowersyjna jest dla mnie teza o szkodliwości nawilżania.
Natomiast w pełni zgadzam się z jej opinią na temat ochrony
przeciwsłonecznej Ma racje pisząc o rozsądnym stosowaniu kosmetyków- czyli
żeby używać kosmetyków działajacych i dokładnie zaspokajających potrzeby
skóry,. a nie nakładać dziesięć kremów, bo jeden nawilży, drugi jest
przeciwzmarszczkowy, trzeci zapobiega wypryskom itd bo to zwiększa ryzyko
alergii i nadwyręża portfel. Ma racje pisząc, że producenci kosmetyków
zazwyczaj wciskają nam kit w reklamach. Ma racje pisząc, że nawet kosmetyki
zalecan dla cer wrażliwych zawierają całkiem często typowe substancje
drażniace. Podoba mi sie rozdział o AHA i BHA. Rozsądnie (poza kwestia
nawilżania) też wygladaja jej programy pielęgnacyjne dla różnych cer,np.
sucha z wypryskami i zmarszczkami itp.

1. Data: 2003-12-29 19:26:03

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"justy" <m...@o...pl> wrote in message news:bsp0pe$9e5$2@news.onet.pl...
> [...]
> skóry,. a nie nakładać dziesięć kremów, bo jeden nawilży, drugi jest
> przeciwzmarszczkowy, trzeci zapobiega wypryskom itd bo to zwiększa ryzyko

o kurcze! czy to mozliwe, ze zle zrobie uzywajac w wieku 21 lat kilku kremow
do pielegnacji twarzy (mam cere mieszana, wiekszych problemow nie
sprawiajaca). Krem matujacy, krem na dzien lekko brazujacy skore, krem
'miastowy', krem na noc, emulsja ultranawilzajaca (oczywiscie nie wszystko
na raz :) )
czy to nie za duzo?
za pare lat dojdzie tez liftingujacy i przeciwzmarszczkowy :)

Marlene

1. Data: 2003-12-29 20:34:23

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o kurcze! czy to mozliwe, ze zle zrobie uzywajac w wieku 21 lat kilku
kremow
> do pielegnacji twarzy (...)

jeśłi nie masz skołonności do alergii, to nie ma problemu. Alergicy i
wrażliwcy powinni ograniczać do minimum ilość substancji nakładanych na
skórę.

1. Data: 2004-01-02 17:43:15

Temat: Re: Polecam Nivea dla nastolatek
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> napisał w wiadomości
> Cos Ty taka zasadnicza? Ostatnio w reklamach kroluja zwroty typu "poprawia
> costam o 84%", "ujedrnia costam o 73%". I nie 72, ani tez nie 74 a wlasnie
> 73. Konia z rzedem temu, kto wyjasni mi, w jaki sposob mierzy sie co do
pol
> procenta (bo skoro np. 73 to granice wychodza miedzy 72,5 a 73,5) jedrnosc
> albo nawilzenie :>

Ja jestem po projektowaniu reklamy, a nie mam pojęcia. To bzdura!!! Nie
mozna zmierzyc ze włosy są gęstsze o 80 %, bo niby jak? Nie znam takiej
metody badawczej.
A dzialanie kosmetykow jest wzgledne. Trzeba trafic na odpowiedni, dobry i
juz!!!

--
Olik i Milka
ze Smoczej Wólki