Polska nie radzi sobie z plagą samobójstw

221. Data: 2012-02-28 20:02:36

Temat: Re: Polska nie radzi sobie z plagą samobójstw
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-27 13:07, Chiron pisze:
> Nawet możesz mnie zjeść:-)

Nie mogę. Postanowiłam zrezygnować ze słodyczy. ;)

Ewa

222. Data: 2012-02-28 20:04:14

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-28 11:09, malkontent pisze:
> Użytkownik "medea"<x...@p...fm> napisał w wiadomości
>>
> sądzisz, że niezwiązanej żony
> nie da się umieścić w dole ?
> :)))

Masz rację, lepsza na dół będzie żona rozwiąz...ła.

Ewa

223. Data: 2012-02-28 20:51:27

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2012-02-28 11:09, malkontent pisze:

> Masz rację, lepsza na dół będzie żona rozwiąz...ła.

no tak - tylko jak taka się rozpędzi to może
sama wejść na góre :)))

224. Data: 2012-02-28 22:48:48

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Kochany- ja się nie daję! Zapowiedziałem, że jak jeszczee raz mnie uderzy-
> dzwonię na linię przeciw przemocy. Wiesz- przyjadą z opieki społecznej, i ją
> zwiną
> :-)

A ponoć tych bitych i nieszczęśliwych zabierają. Chiron coś kręcisz!

--

Paulinka

225. Data: 2012-02-28 23:28:12

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jijlkj$f6c$10@node2.news.atman.pl...

> Mówisz? No i gdzie mnie zabiorą?
> :-)

> serdecznie zaciekawiony

Dzieci do domu dziecka albo pogotowia opiekuńczego a rodziców do domu
starców? ;)
Nie wiem, jesteś nową jakością w tej dziedzinie :-)

--

Paulinka

226. Data: 2012-02-28 23:34:19

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Średnia arytmetyczna pierwszego i ostatniego pomnożona przez ich ilość.
> Dziękuję.
> :-)

proszę :)

wygląda, że masz przestawiony zegar ?
pozdrawiam :)

227. Data: 2012-02-29 00:46:49

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent"

>no tak - tylko jak taka się rozpędzi to może
>sama wejść na góre :)))

Errata do Kamasutry.
Osoby zakatarzone, zajmują miejsca na dole.

pzdr
olo

228. Data: 2012-02-29 05:49:36

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> proszę :)
>
> wygląda, że masz przestawiony zegar ?
> pozdrawiam :)

Dzięki:-)
Wiesz- korzystam z wielu komputerów- faktycznie, powinienem zwracać na to
uwagę

dzięki

Chiron

229. Data: 2012-02-29 05:53:34

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> powinni zabrać Ciebie, byś jej nie prowokował

Ciekawe tłumaczenie. Zauważ, że każdy może się tak tłumaczyć (wysoki sądzie-
palnąłem go w gębę, bo jakoś tak mnie prowokował).

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

230. Data: 2012-02-29 08:23:39

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "malkontent"

> Errata do Kamasutry.
> Osoby zakatarzone, zajmują miejsca na dole.

wygląda, że teorie ( falsyfikowalną ? )
masz w małym palcu :))

Ki diabeł?
Re: Puszka Pandory - nie otwierać!