Polska nie radzi sobie z plagą samobójstw

231. Data: 2012-02-29 08:30:02

Temat: Re: Polska nie radzi sobie z plagą samobójstw
Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
news:4f4dbc74$0$1257$65785112@news.neostrada.pl...

> Wiesz- korzystam z wielu komputerów- faktycznie, powinienem zwracać na to
> uwagę
tak - ale bez przesady
nie dziwi mnie to, że w opisywanej sytuacji
- niedopieszczony jest zegar komputera -
w końcu nie jest , zapewne, na czele listy
twej hierarchi wartości
pozdrawiam :)

232. Data: 2012-02-29 10:50:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę malkontent wylazło do ludzi i marudzi:

Byle nie w nosie.

Qra

233. Data: 2012-02-29 11:03:18

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-28 21:51, malkontent pisze:
> Użytkownik "medea"<x...@p...fm> napisał w wiadomości

> no tak - tylko jak taka się rozpędzi to może
> sama wejść na góre :)))

Prawdziwie dobry mąż nie powinien mieć jej tego za złe. ;)

Ewa

234. Data: 2012-02-29 11:14:10

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prawdziwie dobry mąż nie powinien mieć jej tego za złe. ;)

no - jeśli nie chce mu sie zdobywać z nią
wielokrotnych szczytów - to nie powinien mieć za złe, ze
samodzielnie zdobywa pojedyńcze :))))

ale czy to jest wtedy dobry mąż ?
hm.... nie mi oceniać
pewnie wiesz co mówisz :))))

235. Data: 2012-02-29 11:19:18

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę malkontent wylazło do ludzi i marudzi:

> Byle nie w nosie.

no tak -ale olo jest zbyt konserwtywny
- tak sądzę - bo preferować hmo..... :)))))

może zatem w dziobku ? :)))

236. Data: 2012-02-29 11:20:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-29 12:14, malkontent pisze:
> Użytkownik "medea"<x...@p...fm> napisał w wiadomości

> no - jeśli nie chce mu sie zdobywać z nią
> wielokrotnych szczytów - to nie powinien mieć za złe, ze
> samodzielnie zdobywa pojedyńcze :))))

A może woli raz zdobyć Himalaje zamiast wielokrotnie się dołować? ;)

> ale czy to jest wtedy dobry mąż ?
> hm.... nie mi oceniać
> pewnie wiesz co mówisz :))))

Ha ha ha! Widzę, że pojawił się w rozmowie dodatkowy element. Element
dźwigni. Tej od handlu. ;)

Ewa

237. Data: 2012-02-29 11:42:51

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2012-02-29 12:14, malkontent pisze:

..
> A może woli raz zdobyć Himalaje zamiast wielokrotnie się dołować? ;)

Pomijając,że korona Himalajów obejmuje kilka szczytów :)))
to Twoja wyrozumiałość dla mężczyzn - mnie zaskakuje :))))

> Ha ha ha! Widzę, że pojawił się w rozmowie dodatkowy element. Element
> dźwigni. Tej od handlu. ;)
tak sądzisz ? dziwne - nie było jeszcze
"a liczba jego 24" :))))))))))))
wygląda zatem ,że wobraźnia u Ciebie
pracuje z wyprzedzeniem :)))))

238. Data: 2012-02-29 13:55:32

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-29 12:42, malkontent pisze:
> Użytkownik "medea"<x...@p...fm> napisał w wiadomości
>>
> ..
> Pomijając,że korona Himalajów obejmuje kilka szczytów :)))

No i sam widzisz...

> to Twoja wyrozumiałość dla mężczyzn - mnie zaskakuje :))))

Ba! Ja też dbam o dobrą reklamę.

> tak sądzisz ? dziwne - nie było jeszcze
> "a liczba jego 24" :))))))))))))

Był przysłowiowy ekwiwalent.
;)

Ewa

239. Data: 2012-02-29 15:14:13

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2012-02-29 12:42, malkontent pisze:
..

> Ba! Ja też dbam o dobrą reklamę.

dla dziewczyny/kobiety to dość naturalne
ale dla faceta ? hm... :)))

> Był przysłowiowy ekwiwalent.
> ;)
:))

240. Data: 2012-02-29 15:51:17

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-29 16:14, malkontent pisze:
> Użytkownik "medea"<x...@p...fm> napisał w wiadomości
> ..
> dla dziewczyny/kobiety to dość naturalne
> ale dla faceta ? hm... :)))

No i znów te nudne reklamy... ;)

> :))

A gdzie piosenka???