Polska nie radzi sobie z plagą samobójstw

241. Data: 2012-02-29 15:55:26

Temat: Re: Polska nie radzi sobie z plagą samobójstw
Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent"

>wygląda, że teorie ( falsyfikowalną ? )
>masz w małym palcu :))

Teorią to zajmuje się Biblia, która mówi że należy kochać ludzi.
Kamasutra pokazuje jak, więc raczej zajmuje się praktyką.
Taki zbiór zadań laboratoryjnych do Biblii.

pzdr
olo

242. Data: 2012-02-29 18:05:59

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2012-02-29 16:14, malkontent pisze:

> No i znów te nudne reklamy... ;)

złośliwość u kobiety stan naturalny :)))))

> A gdzie piosenka???

przepraszam za gapiostwo :))))
tak wiosennie:
http://www.youtube.com/watch?v=UqLa08pYiIs

:))))

243. Data: 2012-02-29 18:08:35

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "malkontent"

> Teorią to zajmuje się Biblia, która mówi że należy kochać ludzi.
> Kamasutra pokazuje jak, więc raczej zajmuje się praktyką.
> Taki zbiór zadań laboratoryjnych do Biblii.

Ciekawe podejście - nigdy bym nie
pomyśłał w ten sposób :)))))
A Sodoma i Gomora to wypadek
w laboratorium ? :)))

244. Data: 2012-02-29 18:55:40

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent"

>Ciekawe podejście - nigdy bym nie
>pomyśłał w ten sposób :)))))
>A Sodoma i Gomora to wypadek
>w laboratorium ? :)))

Niestety, brak żyjących świadków uniemożliwił pozyskanie wiarygodnych
relacji bezpośrednich uczestników zdarzeń. Tak naprawdę, nie wiemy tego co
Sodomici z Gomorianami tam wyprawiali. Więc ja raczej skłaniam się ku
hipotezie że Watsjajan opracował swój zbiór zadań laboratoryjnych raczej w
trosce aby podobna przykrość, spowodowana najwidoczniej nietrafną
interpretacją przesłania bożego, nie spotkała również hindusów i inne ludy.

pzdr
olo

245. Data: 2012-02-29 19:40:12

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ciekawe tłumaczenie. Zauważ, że każdy może się tak tłumaczyć (wysoki
> sądzie- palnąłem go w gębę, bo jakoś tak mnie prowokował).
zauważyłam tylko, że wolisz, gdy to inni rozwiązują Twoje problemy

kiwiko

246. Data: 2012-02-29 20:50:49

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> zauważyłam tylko, że wolisz, gdy to inni rozwiązują Twoje problemy

Wiesz jak to fajnie? Za nic się nie odpowiada, inni za mnie zadecydują,
zrobią. I o to chodzi
:-)~

serdecznie pozdrawiam

Chiron

247. Data: 2012-02-29 21:24:29

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-29 19:05, malkontent pisze:
> Użytkownik "medea"<x...@p...fm> napisał w wiadomości
> złośliwość u kobiety stan naturalny :)))))

To zupełnie przeciwnie niż wyrozumiałość.

> przepraszam za gapiostwo :))))
> tak wiosennie:
> http://www.youtube.com/watch?v=UqLa08pYiIs
>
> :))))

Spacerek?

Hm, może przekonam Cię do trochę nowszych smętów...

http://www.youtube.com/watch?v=yZOVsdZ_Clc

:)

Ewa

248. Data: 2012-02-29 21:29:19

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wiesz jak to fajnie? Za nic się nie odpowiada, inni za mnie zadecydują,
> zrobią. I o to chodzi
> :-)~
domyślam się, że właśnie o to chodzi. Gdybyś jeszcze nie był przy tym taki
wkurzający...

kiwiko

249. Data: 2012-02-29 21:36:50

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niestety, brak żyjących świadków uniemożliwił pozyskanie wiarygodnych
> relacji bezpośrednich uczestników zdarzeń. Tak naprawdę, nie wiemy tego co

może i lepiej :))))

> [...]
> laboratoryjnych raczej w trosce aby podobna przykrość, spowodowana
> najwidoczniej nietrafną interpretacją przesłania bożego, nie spotkała

Ciekawa - ale chyba mało naukowa hipoteza -że tak powiem :))
Bo jak można by przeprowadzić jej falsyfikację ?
:)))

250. Data: 2012-02-29 21:49:29

Temat: Re: Polska nie radzi sobie z plag? samob?jstw
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

malkontent napisał(a):
> U?ytkownik "olo" <o...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

> mo?e i lepiej :))))

> Ciekawa - ale chyba ma?o naukowa hipoteza -?e tak powiem :))
> Bo jak mo?na by przeprowadzi? jej falsyfikacj? ?
> :)))
>
> pozdrawiam

Czyli zgodnie z zapisanymi słowami w bibli wystawiasz swoją żonę,
córki ,na publiczny gwałt, a następnie jak Lot obcujesz z córkami, by
przedłużyć linię tych " lepszych" I nic ciebie nie ciekawi, bo można w
słup soli się zamienić, tak?
To jak to takie " normalne" i zasługuje na naśladownictwo to dawaj
adres, to przekopuluję ci żonę, bo dlaczego tylko najbliższe
sąsiedzstwo ma korzystać, hmmm.?

Ki diabeł?
Re: Puszka Pandory - nie otwierać!
Czas trójwymiarowy.