Pomidorki

1. Data: 2020-04-20 08:32:48

Temat: Pomidorki
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę poczyniłem szklarnie a właściwie foliaka;)
Wymiary 2*1,5m czyli malutka
Zamierzamy tam pomidory posadzić
Z uprawa pomidorów nigdy do czynienia nie miałem
Jakie gatunki i ile ew krzaków na taka szklarenke polecacie kupić?
Jest w okolicy badylarz który sadzonki różnych odmian sprzedaję
Jakąś konkretna odmianę polecacie?

2. Data: 2020-04-20 23:46:52

Temat: Re: Pomidorki
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 08:32:49 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> Jakąś konkretna odmianę polecacie?

Z pomidorów to nam wychodziły tylko koktajlowe. Wszystkie inne
jakieś dziadostwo zżerało. Pomidor jest trudny.
Lepiej fasolkę szparagową posadź :>

L.

3. Data: 2020-04-21 00:05:02

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty napisał:

> Z pomidorów to nam wychodziły tylko koktajlowe. Wszystkie
> inne jakieś dziadostwo zżerało. Pomidor jest trudny.

Ale wychodziły intencjonalnie, czy każda posadzona odmiana
dawała owoc wielkości koktailowej?

> Lepiej fasolkę szparagową posadź :>

W razie porażki można tłumaczyć, że to odmiana naciowa była.

Jarek

--
-- A może byśmy coś zasiali?
-- A na ten przykład co?

4. Data: 2020-04-21 09:32:36

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 23:46:53 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

> Z pomidorów to nam wychodziły tylko koktajlowe.

Te to mi corocznie wychodzą w gruncie bez szklarni
Biorę zawsze od sasiadki 4 krzaczory i tak owocują ze przejeść nie możemy

> Wszystkie inne
> jakieś dziadostwo zżerało. Pomidor jest trudny.

Takie niespodziewane wyzwanie żona mi zapodała
Najpierw było- "posprzątaj pod wiatą"
Okazało się że tam od czasów budowy jeszcze sporo łat i innych desek leży.
Więc nieopatrznie wymsknęło mi się ze szklarnie mogę bezkosztowo zrobić
Żonka pogadała z koleżanka działkowiczką i już nie mogłem a musiałem zrobić;)

Koszt w pln na dzisiaj to 50zł za folie która zamówiłem z allegro. Reszte gratów
miałem.

> Lepiej fasolkę szparagową posadź :>

Jest to jakiś pomysł
Ale pomidorów mi nie odpuści małżonka tak czy inaczej.

5. Data: 2020-04-21 09:55:27

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.04.2020 o 09:32, Kris pisze:

> Ale pomidorów mi nie odpuści małżonka tak czy inaczej.

Z małżonkami już tak jest, że są tak czy inaczej.

6. Data: 2020-04-21 13:17:10

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 kwietnia 2020 00:05:48 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
napisał:
> Ale wychodziły intencjonalnie, czy każda posadzona odmiana
> dawała owoc wielkości koktailowej?

Intencjonalnie, uprawa balkonowa ;)

L.

7. Data: 2020-04-21 13:44:03

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty napisał:

> Intencjonalnie, uprawa balkonowa ;)

Patrz: "Prawo Parkinsona", Cyril Northcote Parkinson, ISBN
9788362304615, rozdz. 5 "Ekran osobowości, czyli formuła
koktailowa". Obserwacje z balkonu miały niebagatelne
znaczenie przy odkrywaniu tej rządzącej światem zasady.

--
Jarek

coronavirus COVID-19
Czosnek żółknie