otwory i potwory

1. Data: 2020-05-03 21:04:20

Temat: otwory i potwory
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy.
Czy na Waszych działkach ktoś robi takie dziury, a następnie jakieś
"potwory" rozkopują jakby chciały się dostać pod ziemie?
https://photos.app.goo.gl/6TJs2cKFDsGrZWov6
Coś podobnego zdarzyło się na mojej działce po raz pierwszy od 30 lat.
Ktoś w nocy wypuszcza psy na moja działkę, czy jakieś samoistne
działania zwierząt? Ale jakich?

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2020-05-03 21:43:21

Temat: Re: otwory i potwory
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2020 o 21:04 Krycha <k...@p...onet.pl> pisze:

> Coś podobnego zdarzyło się na mojej działce po raz pierwszy od 30 lat.
> Ktoś w nocy wypuszcza psy na moja działkę, czy jakieś samoistne
> działania zwierząt? Ale jakich?

Ja mam tego zatrzęsienie:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Nornica_ruda

TG

3. Data: 2020-05-04 08:32:50

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam tego zatrzęsienie:
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Nornica_ruda
>
> TG

Tak, otwory robią pewnie nornice, ale kto napada na te, niewielkie
otwory, i wygrzebuje ziemie na wierzch, rozkopując norę nornicy?

Krycha.

4. Data: 2020-05-04 09:23:33

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.05.2020 o 08:32, Krycha pisze:

> Tak, otwory robią pewnie nornice, ale kto napada na te, niewielkie
> otwory, i wygrzebuje ziemie na wierzch, rozkopując norę nornicy?
>
> Krycha.

To raczej robota chomika polnego. Nornice są małe a chomik to kawał zwierza.

5. Data: 2020-05-04 11:20:42

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek 4.05.2020 o 8:32:50, Krycha pisze:

> Tak, otwory robią pewnie nornice, ale kto napada na te, niewielkie otwory, i
> wygrzebuje ziemie na wierzch, rozkopując norę nornicy?

Krasnoludy ze Śródziemia (vide Hobbit - Pustkowie Smauga),
bardzo kochają ziemię - jaskinie, groty, podziemia. Może
coś budują?

Pomidorki
coronavirus COVID-19
Czosnek żółknie