Pomocy

1. Data: 2001-02-23 14:34:05

Temat: Pomocy
Od: Carpi <c...@i...formus.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moglby mi pomoc z wyborem dan na romantyczna kolacje.
Pozdrawiam,

Carpi

1. Data: 2001-02-23 16:59:39

Temat: Re: Pomocy
Od: "Garth^^" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Carpi" <c...@i...formus.pl> napisal w wiadomosci
> Czy ktos moglby mi pomoc z wyborem dan na romantyczna kolacje.

a moze Kawa baru kolumnowego:
Krupnik - 20 ml,
winiak Lux - 20 ml,
Cherry Cordial (popularna wódka wisniowa) - dash (8 - 10
kropli),
kawa - 120 ml,
cukier - 1 lyzeczka,
bita smietana - 5 lyzeczek.

Na dno kielicha wsypac cukier. W innym naczniu
zaparzyc mocna kawe i wlac napar do kielicha. Dodac
Krupnik, winiak i energicznie zamieszac. Na wierzch
wylozyc bita smietane i skropic ja Cherry Cordialem.
Koktajl ustawic na talerzyku i podac z lyzeczka do herbaty.
UWAGA : koktajl ten przyrzadza sie w kielichu do
podawania napojów goracych lub porcelanowej filizance.

no i moze Rogi obfitosci:
125 g. maki,
2 jajka,
1 lyzka oleju lub oliwy,
2 lyzki masla,
2 lyzki cukru pudru,
szklanka mleka,
sól,
pól szklanki smietany kremówki,
owoce kandyzowane lub z konfitur,
cytryna.

Make wsypac do miski, dodac ubite jajka i olej. Wszystkie
skladniki wymieszac, dolewajac powoli mleko.Gdy ciasto
bedzie gladkie, dodac szczypte soli i drobno utarta
skórke z cytryny.
Odrobine masla roztopic na patelni. Usmazyc nalesniki
na zloty kolor.
Smietane ubic, w trakcie ubijania dodajac cukier. Owoce
pokroic w kostke. 2/3 wymieszac ze smietana.
Nalesniki zrolowac w rozki i napelnic je smietanowym
kremem. Przybrac pozostalymi owocami, posypac
cukrem.

1. Data: 2001-02-26 07:05:12

Od: Carpi <c...@i...formus.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Feb 2001 17:59:39 +0100, "Garth^^" <b...@b...pl>
wrote:

[ciach]

Dzieki, ale chyba nie mam juz z kim tego zjesc ;(

Kurczak w migdalach
CIASTO BANANOWE - szukam
kaczka nie przetlumaczona
LA