zalewajka, zurek

1. Data: 2001-02-23 14:46:22

Temat: Re: zalewajka, zurek
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Walas" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
news:3a96857e.195574641@news.tpi.pl...
> Witajcie,
>
> 1. Czy zurek to to samo co zalewajka?

Moje podejście do tego tematu wyłożyłam na swojej stronie... zapraszam...

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-02-23 15:46:56

Temat: zalewajka, zurek
Od: d...@p...pl (Daniel Walas) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

1. Czy zurek to to samo co zalewajka?

2. Co to jest kwas burakowy i gdzie go mozna dostac.

Pozdrawiam
Daniel

d...@p...pl
d...@p...pl www.pilot-f.pl

1. Data: 2001-02-23 22:52:54

Od: "Suchy" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Czy zurek to to samo co zalewajka?

nie -wg.szkoly mojej babc(a i zurek , i zalewajke gotuje wg.jej "szkoly"
zurku nie zabielam i jest bardziej ostry niz zalewajka(oczywiscie nie gotuje
w nim ziemniakow tylko podaje oddzielnie )albo bez ziemniakow
do zalewajki uzywam tylko rzadkiej "czesci"(zurku,zakwasu, barszczu-itd jak
go zwal tak go zwal) ziemniaki dodaje pod koniec gotowania
czesto (wedle uznania)dodaje majeranek lub swiezy koperek
aha - i zurek -i zalewajke robie na wedzonce ,boczek +ewentualnie jakas
wkladka typu kielbasa biala lub slaska wieprzowa(w zaleznosci kto sobie co
zyczy)
to tyle
post moze troche bez skladu iladu ,ale....
jesli bedziesz mial jakies inne pomysly na "krolowa ZUP"
(tak moja babcia mowila o zalewajce )to prosze o info
s...@k...net.pl

1. Data: 2001-02-24 22:54:36

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Feb 2001 15:46:56 GMT, d...@p...pl (Daniel
Walas) wrote:

>2. Co to jest kwas burakowy i gdzie go mozna dostac.
Najlepiej zrobic - przepis w archiwach grupy.

--
Darek

1. Data: 2001-02-25 20:07:49

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie -wg.szkoly mojej babc(a i zurek , i zalewajke gotuje wg.jej "szkoly"

Czyli właściwie prawie dokładnie to samo

--
ostry

1. Data: 2001-02-26 18:30:06

Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje podejście do tego tematu wyłożyłam na swojej stronie... zapraszam...
Pani Joasiu... bylem pozwiedzalem. jedna uwaga: BARSZCZ BIALY NIE ISTNIEJE!!
co prawda roozni wydawcy ksiazek kulinarnych proobuja przemycic te nazwe, ale
jest ona tak naturalna jak kotlet z chleba czy schabowy z kurczaka (pewnie
spotkala sie Pani z tymi dziwnymi nazwami).
no skoro juz napisalem posta po dlugim podgladactwie tej grupy to ide sie
przedstawic :))
Ing.

1. Data: 2001-02-26 19:18:16

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

<m...@w...pl> wrote:

> Pani Joasiu... bylem pozwiedzalem. jedna uwaga: BARSZCZ BIALY NIE ISTNIEJE!!

A to ciekawy poglad i godny szerszego rozwiniecia.

Wladyslaw

1. Data: 2001-02-26 21:50:53

Od: "Aleksander Klosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisal w wiadomosci

zapraszam...
ISTNIEJE!!

> A to ciekawy poglad i godny szerszego rozwiniecia.
>
> Wladyslaw

A propos- widzalem ostatnio golonki z indyka. Nie bylo mnie kilka dni w domu
i moja 2-ga polowa kupila, zrobila, dzieci zjadly i mowily, ze dobre
a prawdziwej nie chcialy.
Moze ktos wdzial skrzydelka wieprzowe :))
pozdr.Alex
s...@i...pl

1. Data: 2001-03-08 17:24:37

Od: d...@p...pl (Daniel Walas) szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

Dziekuje za zaproszenie. Zajrzalem na strone, i nie rozczarowalem sie.

W zasadzie, musze przyznac, ze przeczytalem to, cospodziewalem sie
przeczytac, a mianowicie, ze te trzy zupy naprawde istnieja, i choc sa
blisko "spokrewnione" to roznia sie w smaku i sposobie przyrzadzenia.

Serdecznie pozdrawiam
Daniel

On Fri, 23 Feb 2001 15:46:22 +0100, "Joanna Duszczyńska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>Użytkownik "Daniel Walas" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

>Moje podejście do tego tematu wyłożyłam na swojej stronie... zapraszam...

> [...]

Pomocy
Kurczak w migdalach
CIASTO BANANOWE - szukam
kaczka nie przetlumaczona