sos słodko-kwasny

1. Data: 2001-02-23 16:10:05

Temat: sos słodko-kwasny
Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy domowym sposobem można zrobić sos słodko - kwaśny?
Jeżeli tak to byłłabym wdzięczna za przepis

Joanna
d...@g...pl

1. Data: 2001-02-23 18:27:17

Temat: Re: sos słodko-kwasny
Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie mozna. Dzisiaj widzialam w tv, jak pan kucharz zrobil taki sosik
bardzo szybko i prosto. Wzial: miod ( to na slodko ), "zredukowany" ( nie
wiem jak to powiedziec dobrze po polsku, sorki ) ocet balsamiczny i swieze,
posiekane papryczki chilli. Wszystko razem wymieszal i bylo
slodko-ostro-pikantne.

Pozdr.,
Danka

1. Data: 2001-02-23 20:50:30

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
| Czy domowym sposobem można zrobić sos słodko - kwaśny?
| Jeżeli tak to byłłabym wdzięczna za przepis

Podawałem niedawno przepis na kurczaka glazurowanego
na słodko-kwaśno:

--
Konrad J. Brywczyński

"Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
Ł. Jakubowski

1. Data: 2001-02-24 17:17:33

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy domowym sposobem można zrobić sos słodko - kwaśny?
> Jeżeli tak to byłłabym wdzięczna za przepis

> [...]
oto chiński sos słodko-kwaśny
łyżka mączki ziemn, łyżka sosu sojowego, 3 łyżki octu, 4 łyżki
cukru, 3 łyżki konc. pomidorowego, 50ml wody.
Zmieszać składniki oprócz mączki i zagotować, dodać rozwodnioną mączkę i
gotować ok.5 min.(aż będzie szklisty).
Jak dodasz chilli lub tabasco, będzie dodatkowo pikantny.
pozdr.Alex
s...@i...pl

1. Data: 2001-02-25 20:05:55

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy domowym sposobem można zrobić sos słodko - kwaśny?
> Jeżeli tak to byłłabym wdzięczna za przepis

A na zimni czy na ciepło ?

Bo na ciepło to możesz do każdego sosu "chińskiego" - czyli na mączce
zieniaczanej czy skrobii dodać soku z ananasa i ocet chiński na winie
ryżowym 6 % - bardzo łagodny i średnio zakwasza

--
ostry

1. Data: 2001-02-26 14:32:29

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie wszystkim dziękuję. A to wszystko przez to, znudziły mi się wujki
beny.

Joanna
d...@g...pl

zalewajka, zurek