Pomocy! Postawy u dzieci (w wieku przedszkolnym)

1. Data: 2000-01-13 19:20:57

Temat: Pomocy! Postawy u dzieci (w wieku przedszkolnym)
Od: "Shiv" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszę pracę na temat "Kształtowanie postaw dzieci w wieku przedszkolnym"
Potrzebuję materiałów ...........
------------
To znowu ja..
I co nikt nic nie wie na powyższy temat?
Albo grupa wymarła, albo same "kołki" na niej dyskutują.
A wydawała mnie się że to taki prosty temat :(((

sdfvs

1. Data: 2000-01-13 21:08:17

Temat: Re: Pomocy! Postawy u dzieci (w wieku przedszkolnym)
Od: "Krzysztof Wieczór" <w...@k...pasjo.net> szukaj wiadomości tego autora

Shiv napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>I co nikt nic nie wie na powyższy temat?
>Albo grupa wymarła, albo same "kołki" na niej dyskutują.
>A wydawała mnie się że to taki prosty temat :(((

Opisz swoje dzieciństwo i przeprowadź rozważania, dlaczego Cię nie widać na
tle płotu ! :))
Myślę, że to wystarczy !

1. Data: 2000-01-15 16:29:58

Od: "Ewa Krasnodębska" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

--
The header address is fake! Reply to the below one...
====
Shiv wrote in message ...
> [...]
>I co nikt nic nie wie na powyższy temat?
>Albo grupa wymarła, albo same "kołki" na niej dyskutują.
>A wydawała mnie się że to taki prosty temat :(((
TAka postawa na pewno nie zdalasz naklonic ludzi do pomocy, ale widocznie
nie potrzebujesz jej tak niezwlocznie....
Jeden z tych "kołków"

RE: Zdjecie przy podaniu o prace.
Re: jeszcze o kobitach :)
Dzwieki