Dzwieki

1. Data: 2000-01-13 12:38:27

Temat: Dzwieki
Od: "Mitodor" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję informacji na temat "dźwięków działających na psychikę" może
raczej na stan emocjonalny. Kolega trochę gra i wynikiem jednej z tzw. sesji
nagraniowych był bardzo dziwny kawałek. Niezrozumiała reakcja nas samych
mogła być do pominięcia, ale dziwią mnie reakcje niektórych osób. Może to
tylko przypadki lub nasze zainteresowanie rekcją danej osoby było silną
sugestią dla reakcji słuchacza.
1 -... zrzucenie słuchawek z wrzaskiem + wyraźne podenerwowanie ... od razu
papieros.
2 - ... po przesłuchaniu wstał i zaczął bez sensu bełkotać (tylko pozornie)
i nie pamiętał co powiedział...
3 -... wrażenie jak by po powierzchni skóry przechodził prąd...?

Zakładam iż pewne zachowania mogą być przesadzone, lecz mimo to coś
jednak musiało być impulsem.
Słyszałem coś kiedyś o badaniach na ten temat prowadzonych w latach 70 w
USA. Wie ktoś coś na ten temat.

M.

1. Data: 2000-01-13 12:54:00

Temat: Re: Dzwieki
Od: m...@g...pl (Mirek) szukaj wiadomości tego autora

Mitodor napisa:

> [...]
> jednak musiało być impulsem.
> Słyszałem coś kiedyś o badaniach na ten temat prowadzonych w latach 70 w

Na pewno słuchał za głośno :)))))))))
Mirek

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-13 14:01:58

Temat: Odp: Dzwieki
Od: "Mitodor" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na pewno słuchał za głośno :)))))))))
> Mirek

Tak, tak, aż mu wosk z uszu wyskoczył:)
M.

1. Data: 2000-01-13 17:36:31

Od: Joanna <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mitodor wrote:
. >>Może to tylko przypadki lub nasze zainteresowanie rekcją danej osoby było
silną ugestią dla reakcji słuchacza.
[...]

Mam propozycje : moze udostepnisz ten kawalek w sieci, wtedy bedzie mozna
sprawdzic reakcje innych osob i przekonac sie jak to dziala...

Joanna

1. Data: 2000-01-13 20:46:08

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mitodor :

Jak fajnie spotkać muzyków w tej grupie !!!
Witam.
Moim zdaniem to zjawisko całkiem normalne i całe szczęście. Muzyka dlatego
jest piękna, ze powoduje różne, często zaskakujące reakcje. I o to chodzi
!!!
Dlaczego członkowie Red Hot Chili Peppers grając koncert zachowują się jak
czuby? Flea nago, Kiedis ma padaczkę.... Bo dźwięki, jakie grają tak na
ludzi działają. Dlaczego Irena Santor jak śpiewa to stoi sztywno z
przyklejonym uśmiechem? Bo taką wykonuje muzykę.
Dźwięki.... Łagodne, ostre, brudne, ciepłe, kojące, denerwujące, skrzypiące,
prowokujące.
A co się dzialo jak Doorsi grali? Hendrix? Tam dopiero prąd po plecach
przechodził.

Mnie nie dziwi to, co napisałeś, może dlatego, że z muzyką mam do czynienia
na co dzień i różne, oj, różne rzeczy wyprawiało się sluchając
rock`n`rollowych kapel....

Niech żyje rock`n`roll - dziki, glośny, energiczny, nieprzewidywalny....

Machalas
***
" Do tego, żeby żyć zwyczajnie, trzeba mieć wiele odwagi "
S.A. Kierkegaard

1. Data: 2000-01-13 23:47:19

Od: "Zbirkos" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Mam propozycje : moze udostepnisz ten kawalek w sieci, wtedy bedzie mozna
> sprawdzic reakcje innych osob i przekonac sie jak to dziala...

Tez chcialbym posluchac.Jesli to mozliwe to niech kots podesle adres !

Zbirkos

___
Zbirkos Stowarzyszenie Mlodzi Demokraci
z...@t...pl w Gliwicach:
ICQ UIN: 34100062 http://www.smd.org.pl/gliwice
___

1. Data: 2000-01-14 08:16:17

Od: "Mitodor" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jesli wola taka ... w poniedzialek adres...
M.

1. Data: 2000-01-17 13:49:09

Temat: Re: Odp: Dzwieki
Od: rahn <r...@n...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli wola taka ... w poniedzialek adres...

no mamy juz poniedzialek :)))

pozdrawiam
rahn

--
::Magni Nominis Umbra::
::rahn thra Vo::

1. Data: 2000-01-17 17:11:26

Temat: Odp: Odp: Dzwieki
Od: "Mitodor" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Po nocy pracy pełnej, właśnie wstałem. Zatem jutro, skoro świt podam
adres pod którym CoŚ zamieszczę. Jutro ponieważ stałym łączem w domowym
zaciszu jak na razie nie dysponuję.

Pozdrawiam
M.

Użytkownik rahn <r...@n...mtl.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...mtl.pl...

1. Data: 2000-01-18 01:28:57

Od: "Mitodor" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Należało by wiedzieć Kto ... ochrona praw autorskich:)
Na mój adres - adres (e-mail) na który mam przesłać podzielony plik mp3
(jest duży, pierwszy "dźwięk"10MB)
Grafologia ----- ... ----- może ktoś pokusi się określanie właściwości
psychicznych Twórcy dźwięku;)))

M.