Pomocy! Zaginął przepis!

1. Data: 2003-12-21 22:29:39

Temat: Pomocy! Zaginął przepis!
Od: Ewa Pocierznicka <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktokolwiek posiada przepis na paszteciki, pochodzący z czasopisma "Smaki
i aromaty", będącego dodatkiem do magazynu "Pani", niestety nie wiem z
którego roku jest to numer, zawiera w sobie artykuł o Bozym Narodzeniu w
domu Pendereckich, oraz przepisy ks. Jankowskiego... Wiec ktokolwiek
miałby ten przepis niech mi go podeśle, bo zostanę bez pasztecików na
Święta!!!
--
Wiedźma www.mohawk.friko.pl gg 4083447
"...nawet najnormalniejszy człowiek zaledwie wisi na śliskim sznurze