Pomocy - potrzebny program do projektowania

1. Data: 2003-06-29 17:02:40

Temat: Pomocy - potrzebny program do projektowania
Od: "IKS" <i...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Szukam programu do projektowania działaki, gdzie mógłby usytuować dom, garaż,
płot, droge, gdzie trawa, gdzie ścieżka. Bawiłem się trochę Garden Composer
ale ten program umozliwia projektowanie ogrodu wyłącznie jako kwadrat lub
prostokąt a moja działka składa się z 8 kamieni głównych (w sumie 14 kamieni),
tym samym wszystko może być mocno niedokładne. Szukam więc programu który
bardzo dokładnie odwzoruje mi kształt działki abym mógł wstawić tam wszystkie
elementy.

Trochę starrałem się pracować w Punch 3D Landscape, udało mi się program
zmusić do liczenia w metrach ale zupełnie nie wiem, jak wskazać, że ta część
ogrodzenia składa się z długości np 6 metrów pod kątem 15 stopni (lub jako
składowe x i y). Jak się rysuje to program ładnie pokazuje dwia składowe
długości, jak się edytuje to pokazuje tylko długość .... i nie wiem jak zmusić
go aby pokazywał kąt nachylenia prostej.

Czy ktoś zna jakiś program, w którym mógłbym wyrysować dokładnie działkę,
wrysować obrys domu, garażu, jakieś chodniczki itp ? Proszę pomóżcie bo muszę
się zdecydować jak wszytsko na działce rozplanować aby nie robić tego dwa razy
:-)

Irek Smaczny
GG# 24944

2. Data: 2003-06-29 17:45:53

Temat: Re: Pomocy - potrzebny program do projektowania
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"IKS" <i...@d...com.pl> wrote in message news:bdn62i$s67$2@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> się zdecydować jak wszytsko na działce rozplanować aby nie robić tego dwa razy

Jezeli o takie tylko funkcje Ci chodzi, to zdecydowanie polecam
kartke papieru w kratke i olowek.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2003-06-29 19:07:19

Od: "IKS" <i...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kartka, ołówek - ok, ale jak sie to rysuje i przekłada któryś raz to przydało
by się to zrobić na komputerze. Pytałem o program, nie o to jak inaczej to
można zrobić ;-)

Pozdrawiam i nadal szukam programu
iks

4. Data: 2003-06-29 20:09:42

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"IKS" <i...@d...com.pl> wrote in message news:bdnd6j$qiq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> by się to zrobić na komputerze. Pytałem o program, nie o to jak inaczej to

Do rysowania dobry jest program PageDraw. Sciagasz go za darmo z
http://www.mayura.com/ (z lewej strony, "free downloads").

Pozdrowienia,
Michal

5. Data: 2003-06-29 20:35:45

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do rysowania dobry jest program PageDraw. Sciagasz go za darmo z
> http://www.mayura.com/ (z lewej strony, "free downloads").
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Wrzuć podobną stronę do ściągnięcia za friko
Photoshopa.

Pozdrawia boletus

6. Data: 2003-06-29 20:43:01

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Photoshop nie jest za darmo.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

To źle, będę zmuszony poświęcić 8 zł:((

Pozdrawia boletus

7. Data: 2003-06-29 20:48:56

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:bdnijm$rka$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wrzuć podobną stronę do ściągnięcia za friko
> Photoshopa.

Photoshop nie jest za darmo.

Pozdrowienia,
Michal

8. Data: 2003-06-29 21:42:23

Od: "IKS" <i...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do rysowania może i dobry, ale nie do projektowania i planowania swojej
działki :-(

iks

9. Data: 2003-06-29 22:15:52

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IKS" <i...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> Do rysowania może i dobry, ale nie do projektowania i planowania swojej
> działki :-(

AutoCAD`a sobie sprezentuj.
Będziesz miał wszystko czego potrzebujesz.

Pozdrawiam geometrycznie

--
Kronopio

10. Data: 2003-06-29 22:33:42

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"IKS" <i...@d...com.pl> wrote in message news:bdnm9a$mr8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Do rysowania może i dobry, ale nie do projektowania i planowania swojej
> działki :-(

Do projektowania najlepiej sluzy glowa :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz