Pomocy z zakupem odkurzacza

1. Data: 2004-07-20 20:55:30

Temat: Pomocy z zakupem odkurzacza
Od: "Andrzej R" <T...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i mam kolejny dylemat.
Pojechalem dzisiaj "obadac" odkurzacze chcialem cos co oprocz odkurzania
takze pierze (glownie chodzi mi zebym od czasu do czasu przepral sobie
zestaw wypoczynkowy ktory dosc jasny i gladki jest). I tu kolejny problem.
Napalony bylem na Philipsa z funkcja prania cena cos ok 1000PLN ale obok
zauwazylem MPM (produkcja polska) za polowe tej ceny tez z praniem wygladem
niewiele sie rozni ale ma filtr wodny czego nie ma philips. Posiadajac u
rodzicow Rainbow wiem jakie znaczenie ma kurz ladujacy w wodzie a nie w
worku stad moje pytanie. Czy sa jakies przeciwskazania do MPM i jakie ogolne
sa opinie uzytkownikow.
I jeszcze jedno. Myslalem ze opcja pioraca to jakeis szczoteczki czy tp a tu
sie okazuje ze pranie polega na spryskaniu i zebraniu wody. Gdzie tu proces
czyszczenie chyba ze chemia jakas specjalna ??
Pozdrawiam przepraszajac za dlugosc.

1. Data: 2004-07-20 21:09:40

Temat: Re: Pomocy z zakupem odkurzacza
Od: "lolo" <l...@o...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej R" <T...@g...pl> napisał w
wiadomości news:cdk0ud$p8$1@nemesis.news.tpi.pl...

Polecam jakąś wersję odkurzacza centralnego- kurz się nie unosi ale
jeśli juz chcesz piorący to unikaj sprzętu MPM po pierwsze prał nie
będziesz a po drugie ciężki nie poręczny a serwisowanie drogie wiem bo
taki posiadam

--
Pozdrawiam Lolo
L.O.L.O. Lifeform Optimized for Logical Observ

1. Data: 2004-07-20 21:27:40

Od: "Andrzej R" <T...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

centralny rozumiem dziurki w scianach ?? odpada ide na mieszkanie :)
jesli nie mpm to co ten philips ??

1. Data: 2004-07-21 06:04:58

Temat: A może Zelmer Wodnik?
Od: "Arkadiusz Mizerski" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> centralny rozumiem dziurki w scianach ?? odpada ide na mieszkanie :)
> jesli nie mpm to co ten philips ??

A nie brał kolega pod uwagę Zelmera Wodnika Trio (piorący - model 615.5)?

W końcu chyba Zelmer ma lepszą markę niż MPM a produkt polski, jakby nie
patrzeć. Wodniki w sklepach AGD kosztują od 800 zł do 999 zł (EURO AGD - to
ździercy), w necie można zapodać taniej. Na allegro widziałem kiedyś noofkę
sztukę za 600 zł.

1. Data: 2004-07-21 06:08:11

Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jul 2004 22:55:30 +0200, Andrzej R wrote:

> [...]
> worku stad moje pytanie. Czy sa jakies przeciwskazania do MPM i jakie ogolne

A zobacz jeszcze Wodnika Trio: filtr wodny, funkcja prania, w kazdym
mieście serwis, polska produkcja, dość solidna konstrukcja

Danny
http://www.teampoland.prv.pl - internetowy projekt
poszukiwania leku na rak

1. Data: 2004-07-21 07:03:49

Od: "Andrzej R" <T...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy sa jakies przewiskazania w odkurzaczach typu wodnik zeby tylko
korzystac z filtra wodnego i w ogole nie korzystac z materialowej torebeczki
??
oczywiscie przy sciaganiu i wylewaniu po uzytkowaniu wody za kazdym razem

1. Data: 2004-07-21 07:09:33

Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Jul 2004 09:03:49 +0200, Andrzej R wrote:

> a czy sa jakies przewiskazania w odkurzaczach typu wodnik zeby tylko
> korzystac z filtra wodnego i w ogole nie korzystac z materialowej torebeczki
> ??

Nie ma żadnych, możesz korzystać albo z filtra wodnego albo z odkurzania na
sucho. Zdaje się jest też możliwość wykorzystania filtra wodnego jako
drugiego stopnia, ale nie jestem pewien (mam Wodnika Duo Plus - który jest
mniejszym bratem)

1. Data: 2004-07-21 07:37:22

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Danny <d...@i...pl> writes:

> [...]
> sucho. Zdaje się jest też możliwość wykorzystania filtra wodnego jako
> drugiego stopnia, ale nie jestem pewien (mam Wodnika Duo Plus - który jest

W Wodniku Trio mozna odkurzac:

1. Z normalnym (dosc malym) papierowym workiem na kurz - calkiem bez
wody.
2. Z tym samym workiem na kurz i filtrem wodnym jako drugim stopniem.
3. Z przekladka z fizeliny oddzielajaca grubszy kurz i filtrem wodnym.
4. Z samym filtrem wodnym.

Ja stosuje najczesciej wersje numer 3. W wariancie 2. troche slabiej
ciagnie, poza tym worki trzeba kupowac...

MJ

1. Data: 2004-07-21 08:38:50

Od: "Andrzej R" <T...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok a co w takim razie z opcja pranie, jest to cos warte czy lepiej raz na
jakis czas samemu szczoteczka wyprac komplet wypoczynkowy i od rodzicow
pozyczyc rainbow i tylko wode sciagnac ??

1. Data: 2004-07-21 09:37:55

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej R" <T...@g...pl> writes:

> ok a co w takim razie z opcja pranie, jest to cos warte czy lepiej raz na
> jakis czas samemu szczoteczka wyprac komplet wypoczynkowy i od rodzicow
> pozyczyc rainbow i tylko wode sciagnac ??

Pranie odkurzaczem pioracym jest troche klopotliwe (trzeba potem
plukac te wszystkie rurki i ssawki), ale poza tym mozna powiedziec, ze
dziala. To juz co kto lubi.

MJ

Aranzacja lazienki RADOM
pralka indesit WIL 105 - opinie