Narzędzia i elektronarzędzia

1. Data: 2004-07-21 06:16:28

Temat: Narzędzia i elektronarzędzia
Od: "tomkar" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie tanie sklepy z narzędziami i elekronarzędziami w Wawie lub okolicy.
Chodzi mi o narzędzia markowe (np: bosch) a nie o chinszczyznę.

1. Data: 2004-07-21 07:04:14

Temat: Re: Narzędzia i elektronarzędzia
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomkar" <t...@i...pl> wrote in message
> Znacie tanie sklepy z narzędziami i elekronarzędziami w Wawie lub
okolicy.
> Chodzi mi o narzędzia markowe (np: bosch) a nie o chinszczyznę.

Stadion ;-)

A na poważnie... najtaniej chyba wychodzi przez Allegro.

J.

1. Data: 2004-07-21 13:17:45

Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znacie tanie sklepy z narzędziami i elekronarzędziami w Wawie lub okolicy.
> Chodzi mi o narzędzia markowe (np: bosch) a nie o chinszczyznę.

cytat ze strony www.bosch.pl
Chiny Hangzhou
Hangzhou Bosch Power Tools Co. Ltd.
Produkcja elektronarzędzi do zastosowań profesjonalnych i dla
majsterkowiczów

nigdy nie wiadomo co człowiek kupuje,

1. Data: 2004-07-21 14:43:36

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 21 Jul 2004 08:16:28 +0200, na pl.rec.dom, tomkar napisał(a):

> Znacie tanie sklepy z narzędziami i elekronarzędziami w Wawie lub okolicy.
> Chodzi mi o narzędzia markowe (np: bosch) a nie o chinszczyznę.

Raczej nie tanie, ale absolutnie warte swojej ceny, narzędzia HILTI.
Jeśli znasz kogoś, kto ma firmę i zaopatruję się u nich, może kupić Ci
narzędzia na swój rachunek, z rabatem.

--
Eva Sheers

Pomocy z zakupem odkurzacza