Pytanie o parkiet, ceny robot

1. Data: 2004-07-21 07:20:47

Temat: Pytanie o parkiet, ceny robot
Od: "Tomasz Bogacz" <t...@q...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy 100zl od 1m2 za za komplet robot wraz z materialami (przygotowanie
podloza, ukladanie parkietu, lakiery, kleje, grunty, 100% roboty, bez ceny
samego parkietu) to duzo?
Mam do polozenia ok. 30m2 parkietu w nowym mieszkaniu. Taka cene
zaproponowal mi parkieciarz, znany we Wroclawiu i polecany przez znajomych.

--
Tomasz Bogacz

1. Data: 2004-07-21 07:32:19

Temat: Re: Pytanie o parkiet, ceny robot
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Bogacz" <t...@q...com.pl> wrote in message
> [...]
> Mam do polozenia ok. 30m2 parkietu w nowym mieszkaniu. Taka cene
> zaproponowal mi parkieciarz, znany we Wroclawiu i polecany przez

Wydaje mi sie, ze to jest dużo. Własnie kolega szykuje sie do parkietu w
Wawie i miał oferty w cenie ok. 40-50 zł. 100 zł to brał facet za układanie
parkietu z takich listewek o wymiarach ok. 3x3x30 cm.

1. Data: 2004-07-21 07:37:08

Od: "Tomasz Bogacz" <t...@q...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
układanie
> parkietu z takich listewek o wymiarach ok. 3x3x30 cm.

Ale chyba za sama robote bez materialow? Bo cos dziwnie niska ta cena
(kafelkarze biora ok 35zl za samo polozenie 1m2 plytek ceramicznych).
Cena ktora napisalem zawiera koszty porzadnych materialow - grunty i kleje
Uzin, lakiery Bona X.

TB

1. Data: 2004-07-21 08:19:07

Od: "Cypek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak zostawił ci z 10-20 zł do utargowania i będzie ok.
Jak dobry to waro mu dać te parę groszy górki, to w końcu na lata.

--
Maciek (Płock)
GG: 2260023

1. Data: 2004-07-21 09:06:43

Od: janoush <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Bogacz napisał(a):

> [...]
> (kafelkarze biora ok 35zl za samo polozenie 1m2 plytek ceramicznych).
> Cena ktora napisalem zawiera koszty porzadnych materialow - grunty i kleje

Liczymy:

1. Grunt - 15 zł / bańka 5 l.
2. Klej Uzin MK-73 - ~350 / 35 kg (może być mało - zależy, czy podłoga
równa - mi się wydawało, że tak)
3. Bona FugenKitt - 50 zł (???) bańka
4. Lakier Bona Traffic - 350 zł / 5 l (4,5 + 0,5 - utwardzacz)
Razem, 765 zł ---> 25,50 / m2

Robocizna:

Moi układają, cyklinują (własna szpachla), lakierują (3 warstwy) za 35
zł / m2

Razem daje ~60 zł / m2.

Pozdr.
Janusz

1. Data: 2004-07-21 09:27:45

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (kafelkarze biora ok 35zl za samo polozenie 1m2 plytek ceramicznych).
> Cena ktora napisalem zawiera koszty porzadnych materialow - grunty i kleje

Glazurnicy to akurat wycenili robotę na 45-50 zł/m2. Ale z tym parkietem to
sie podpytam czy z klejem itd.

Narzędzia i elektronarzędzia
Pomocy z zakupem odkurzacza
Aranzacja lazienki RADOM