Pomózcie,jakie kolory?długie..

From: "iwona" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Pomózcie,jakie kolory?długie..
Date: Tue, 19 Apr 2005 10:28:35 +0200
Sender: m...@o...pl@86-dzi-10.acn.waw.pl

Witam,
8 maja idę na komunię do mojego chrześniaka :-).Jestem teraz w ciązy,w
czasie imprezy będzie to 10-11 tydzień,ale widać juz maly brzuszek,no i na
chcę zalozyć taki fioletowy komplet z satyny,kupiony mi przez mojego
Męza:-).Komplet sklada się ze spodnicy za kolana,odrobinę
asymetrycznej,wykończonej na dole koronką i bluzki w tym kolorze.Jest
śliczny,bardzo markowy i szkoda mi go nie zalozyć.No ale niewazne.Chodzi mi
o to,ze nigdy nie ubierałam się w takie kolory,okazalo sie ze w ubranku
wygladam bardzo dobrze...nie wiem tylko,jaki makijaz powinnam sobie
dobrać.Oczy mam brązowe z takimi zielonymi błyskami,cera średnia,teraz
troszkę blada,bo zle się czuję...Włosy długie,kolor dosyć ciemny z
ciemnoczerwonymi przebłyskami.Zawsze malowalam się złotawymi brązami,robiłam
większy makijaz oczu a usta delikatnie tez jakims złotym brązem,lub takim
bordowym brązikiem.Teraz zupełnie nie wiem,jak się umalowac.Czy do tego
fioletu moze być makijaz w brązie?Oczywiscie nie chcę przesadzać,bo ubranko
jest dosyć widoczne,więc makijaz chyba stonowany,nie wiem.Proszę o pomoc
bardziej doświadczone dziewczyny:-).
Pozdarwiam serdecznie i dziękuję za ewentualne porady
Iwona