Pomózcie,jakie kolory?długie..

1. Data: 2005-04-19 08:28:35

Temat: Pomózcie,jakie kolory?długie..
Od: "iwona" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
8 maja idę na komunię do mojego chrześniaka :-).Jestem teraz w ciązy,w
czasie imprezy będzie to 10-11 tydzień,ale widać juz maly brzuszek,no i na
chcę zalozyć taki fioletowy komplet z satyny,kupiony mi przez mojego
Męza:-).Komplet sklada się ze spodnicy za kolana,odrobinę
asymetrycznej,wykończonej na dole koronką i bluzki w tym kolorze.Jest
śliczny,bardzo markowy i szkoda mi go nie zalozyć.No ale niewazne.Chodzi mi
o to,ze nigdy nie ubierałam się w takie kolory,okazalo sie ze w ubranku
wygladam bardzo dobrze...nie wiem tylko,jaki makijaz powinnam sobie
dobrać.Oczy mam brązowe z takimi zielonymi błyskami,cera średnia,teraz
troszkę blada,bo zle się czuję...Włosy długie,kolor dosyć ciemny z
ciemnoczerwonymi przebłyskami.Zawsze malowalam się złotawymi brązami,robiłam
większy makijaz oczu a usta delikatnie tez jakims złotym brązem,lub takim
bordowym brązikiem.Teraz zupełnie nie wiem,jak się umalowac.Czy do tego
fioletu moze być makijaz w brązie?Oczywiscie nie chcę przesadzać,bo ubranko
jest dosyć widoczne,więc makijaz chyba stonowany,nie wiem.Proszę o pomoc
bardziej doświadczone dziewczyny:-).
Pozdarwiam serdecznie i dziękuję za ewentualne porady
Iwona

1. Data: 2005-04-19 09:14:13

Temat: Re: Pomózcie,jakie kolory?długie..
Od: Kasia Łomańczyk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwona" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardziej doświadczone dziewczyny:-).
> Pozdarwiam serdecznie i dziękuję za ewentualne porady

Fantastycznie się składa, bo do brązowych oczu pasują praktycznie wszystkie
odcienie fioletu. W jakim odcieniu jest ubranie? Ja bym wybrała na oczy
odcień zbliżony do niego, od pastelowego począwszy, aż po śliwkę, wszystkie
będą pasować.
K.

1. Data: 2005-04-19 09:40:05

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/19/2005 11:14 AM,Użytkownik Kasia Łomańczyk usiadł wygodnie i
napisał:

> [...]
> odcień zbliżony do niego, od pastelowego począwszy, aż po śliwkę, wszystkie

Popieram opcję fioletową :)
Dodam jeszcze tylko, że ja czasami robię taki myk, że do bluzeczki
ciemnośliwkowej (czyli taki ciepły, bardzo ciemny fiolet) stosuję
cienie...zgniłozielone. Jasne, zgniłozielone z takimi jakby złotawymi
refleksami. Refleksy bardzo dyskretne, prawie niewidoczne, ale
sprawiają, że odcień tego zgniłego zielonego jest ciepły, a sama zieleń
dość jasna. Mam cienie Ruby Rose, więc trudno mi powiedzieć, gdzie
jeszcze taki odcień złapać. KOntrastuje to z bluzeczką, ale bardzo pasuje :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-04-19 09:48:25

Od: Kasia Łomańczyk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dość jasna. Mam cienie Ruby Rose, więc trudno mi powiedzieć, gdzie
> jeszcze taki odcień złapać. KOntrastuje to z bluzeczką, ale bardzo pasuje
:)

No, ale problem w tym, że w zgniłozielonym czy brązowym cera wygląda na
zmęczoną. Ja bym była za opcją fioletową, raczej chłodną, do tego trochę
różu na policzki - w kolorze różowym, ale tylko ociupinkę, żeby nie wyglądać
jak Barbie, tylko odświeżyć nieco cerę. Jakoś tak jest, że w tych wszystkich
beżach i brązach człowiek wygląda jak zmęczony, a w chłodnych pastelach -
świeżo i młodo.
K.

1. Data: 2005-04-19 10:14:02

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Łomańczyk <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> wszystkich
> beżach i brązach człowiek wygląda jak zmęczony, a w chłodnych pastelach -

ja bym tez radzila wziac pod uwage, gdzie i o jakiej
porze sie wystepuje - jesli w dzien w pelnym sloncu, to raczej jasne
te fiolety i niezbyt jaskrawe.

-- kasica

zapytanie o lekki podkład z pudrowym efektem
Maskara DiorShow- prosba o porade
Plyn do higieny intymnej
wlosy
przyznac sie!:)