zapytanie o lekki podkład z pudrowym efektem

1. Data: 2005-04-19 06:39:14

Temat: zapytanie o lekki podkład z pudrowym efektem
Od: "Anik" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć
-bardzo proszę, czy mogłybyscie polecić podkład (cera mięszana), taki z
pudrowym wykończeniem, cos lekkiego tak na wiosnę.cenowo do 140 zł.
Ostatnio kupiłam MAYBELLINE -mousse ale jest fatalny, osadza sie w porach,
podkreśla zmarszczki. Cshmere perfect też do udanych nie należy- moim
zdaniem.

pozdrawiam serdecznie

1. Data: 2005-04-19 13:09:41

Temat: Re: zapytanie o lekki podkład z pudrowym efektem
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anik wrote:

> -bardzo proszę, czy mogłybyscie polecić podkład (cera mięszana), taki z
> pudrowym wykończeniem,

Sprobuj Superbalanced Makeup Clinique.

D.
44

1. Data: 2005-04-19 13:10:49

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Sprobuj Superbalanced Makeup Clinique.

Superfit tej samej firmy tez Ci zreszta moze przypasc do gustu.

D.
44

1. Data: 2005-04-19 15:37:06

Od: "Anik" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dunia >
duże dzięki poproszę o małą próbkę i zobaczę który będzie ok.pozdrawiam
serdecznie

1. Data: 2005-04-29 19:04:32

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anik napisał/a w news:d4292p$ink$1@news.onet.pl:

> bardzo proszę, czy mogłybyscie polecić podkład (cera mięszana),
> taki z pudrowym wykończeniem

Colour Adapt Max Factor (mam nadzieję, że nie przekręciłam nazwy).
Bardzo fajny, tylko nie ma bardzo jasnych odcieni.

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

Maskara DiorShow- prosba o porade