Prostownica do wlosow SCHOLL - co to za firma?

1. Data: 2005-04-19 10:27:06

Temat: Prostownica do wlosow SCHOLL - co to za firma?
Od: "Marcin Krukowski" <m...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnię się wydawało że SCHOLL robi tylko plastry do stóp. Nie wiem czy to
czasem nie jakieś "pożyczenie" marki bo na zagranicznych stronach nie ma
sprzętu AGD f-my Scholl. ... Tylko w polskich sklepach internetowych.

Wie ktos cos na ten temat...

PS. W sumie to ładne te ich prostownice, żona chciała kupić ale przekonałem
ją do Remigtona.
--
KruQ : Frakcja Bogatynia
..:::Megane 1997, 1.4e::..

1. Data: 2005-04-19 11:33:27

Temat: Re: Prostownica do wlosow SCHOLL - co to za firma?
Od: "EMA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem uzytkowniczka Remigtona i jestem zadowolona.

Użytkownik "Marcin Krukowski" <m...@s...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d42mmk$f9d$1@nemesis.news.tpi.pl...

1. Data: 2005-04-26 05:47:39

Od: "Marcin Krukowski" <m...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EMA" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> Jestem uzytkowniczka Remigtona i jestem zadowolona.
--

Zoncia juz tez ma Remonghtona i tez jest zadowolona. (Model 1002 czy jakos
tak)

Pomózcie,jakie kolory?długie..
zapytanie o lekki podkład z pudrowym efektem
Maskara DiorShow- prosba o porade
Plyn do higieny intymnej
wlosy