przesuszona skora

1. Data: 2005-04-19 12:57:33

Temat: przesuszona skora
Od: "O." <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja 22-u letnia skora jest przesuszona (moze po zimnie?) i zamierzam cos z
tym zrobic;) Pomozecie? Czy mozecie polecic mi jakas super nawilzajaca
maseczke do twarzy? Do tej pory uzywalam Mineraly z Daxa, ale teraz wydaje
mi sie, ze moja cera potrzebuje czegos "mocniejszego". Poprosze takze o
sugestie w kwestii kremu pod oczy; zel ze swietlikiem Flos-leku tez juz nie
wystarcza i powstaja pierwsze zmarszczki...

1. Data: 2005-04-19 21:50:04

Temat: Re: przesuszona skora
Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mojej skórze sprawdził się krem nawilzający 24-godzinny z Oriflame.
Uzywam go na noc bo nie ma zadnych filtrów uv. Czasami po nałozeniu czekam
10-20 min i na niego nakładam krem odżywczy. Skutkuje super.
Jola

1. Data: 2005-04-20 01:02:53

Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> wystarcza i powstaja pierwsze zmarszczki...

J apolecam do skóry przesuszonej, nawet odwodnionej:

1. Avene Hydrance Optimale - krem z filtrem, bardzo dobry także pod makijaż
2. Galenic Hydra Extreme
3. Galenic, maseczka z serii tej co powyżej

Poza tym dorywczo, na jakieś podrażnienia i zaczerwienienia (częste przy
przesuszonej skórze) krem Bambino, najzwyklejszy dla niemowląt, na buzię i
spać.

Mnie pomaga:)

Pozdrawiam
Kroofka z przesuszonym paszczem jak co rok po zimie :(

1. Data: 2005-04-20 08:02:48

Od: "O." <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
makijaż
> 2. Galenic Hydra Extreme
> 3. Galenic, maseczka z serii tej co powyżej

Gdzie mozna kupic te rzeczy? Czy sa na studencka kieszen;)?

1. Data: 2005-04-20 11:13:47

Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> makijaż
>
> Gdzie mozna kupic te rzeczy? Czy sa na studencka kieszen;)?

Tylko w aptekach. Ceny "srednio-półkowe", czyli od ok 60 do 80 zł.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2005-04-20 20:43:16

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

np. krem Physiogel. maseczka nawilżajaca Vichy

Prostownica do wlosow SCHOLL - co to za firma?
Pomózcie,jakie kolory?długie..
zapytanie o lekki podkład z pudrowym efektem
Maskara DiorShow- prosba o porade
Plyn do higieny intymnej