Prostownica ceramiczna

1. Data: 2005-04-19 13:09:06

Temat: Prostownica ceramiczna
Od: "Dominika" <d...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!!
Zastanawiam się nad kupnem prostownicy ceramicznej. Do tej pory
używałam takiej zwykłej i moje włosy już to odczuwają. Na allegro ceny
prostownic ceramicznych zaczynają się od około 40 zł. Czy Waszym
zdaniem są one coś warte - wydają mi się trochę tanie. Ile kosztuje
dobra prostownica ceramiczna taka do domowego użytku???

Dominika

1. Data: 2005-04-19 17:12:13

Temat: Re: Prostownica ceramiczna
Od: "Tes" <t...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <d...@p...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdaniem są one coś warte - wydają mi się trochę tanie. Ile kosztuje
> dobra prostownica ceramiczna taka do domowego użytku???

Ja kupiłam na Allegro taką za 170 zł firmy "vigo" i jestem zadowolona.

tes

przesuszona skora
Prostownica do wlosow SCHOLL - co to za firma?
Pomózcie,jakie kolory?długie..
zapytanie o lekki podkład z pudrowym efektem
Maskara DiorShow- prosba o porade