Pomóżcie łakomczuchowi

1. Data: 2012-07-01 08:45:43

Temat: Pomóżcie łakomczuchowi
Od: "Z" <...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam wilczy apetyt. Nie potrafię tego opanować.
W związku z tym mam już sporą nadwagę.
Stosowanie diet kończy się zawsze porażką.
Przyszło mi do głowy, że jedzenie potraw,
niskokalorycznych, ale wypełniających żołądek
mogłoby pomóc.
Czy mogę liczyć na podpowiedź jakie potrawy
spełniałyby te warunki? Kuchnia nie jest moją
pasją, więc przepisy musiałyby być proste.

Dopuszczam również kupne, gotowe wypełniacze,
ale tylko wtedy gdy nie mają lub mają minimalne
działanie uboczne.

Proszę, pomóżcie.

2. Data: 2012-07-02 06:55:35

Temat: Re: Pomóżcie łakomczuchowi
Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zacznij od wizyty u psychologa, twoje problemy sa w twojej głowie...

3. Data: 2012-07-02 10:23:57

Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2012-07-01 08:45:43 +0000, "Z" <...@z...com> said:

> [...]
> W związku z tym mam już sporą nadwagę.

> Przyszło mi do głowy, że jedzenie potraw,
> niskokalorycznych, ale wypełniających żołądek

Sprawdź na początek metodę z żydowskiej facecji:

Do restauracji wszedł żyd - skóra i kości, ubranie wisi na nim jak na
wieszaku. Podchodzi do stolika pana Szloubauma, człowieka słusznej
tuszy, zajadającego się właśnie kaczką w jabłkach.
- Panie Szloubaum - zagaja grzecznie - Dzień dobry, pan wybaczy, ale
umieram z głodu, czy byłby pan tak łaskaw i kupił mi coś do jedzenia?
Od trzech dni miałem niczego w ustach!
- Panie Kon - odpowiada Szloubaum - ja oczywiście kupie panu coś do
jedzenia, ale pan musisz najpierw dla mnie coś zrobić!
- Co?
- Pan się musisz napić wody! - rzekł Szloubaum i nalał ze dzbanka
szklankę do pełna - Pij pan!
Kon posłusznie wypił szklankę wody. Szloubaum natycmiast napełnił
naczynie i ponowił polecenie - Pij pan! Kon wypił drugą szklankę,
trzecią, czwartą, piątą...
Gdy dzbanek był już pusty Szloubaum zapytał uprzejmie:
- Panie Kon, ja teraz kupię panu coś do jedzenia, na co miałby pan ochotę?
- Eee... - stęknął Kon - Nie, nie jestem w stanie jeść, nie przełknę
ani kęsa...
- Ha! - tryumfalnie krzynął Szloubaum - bo panu się pić chciało, nie jeść!

Jeśli nie zadziała, to tylko lekarz może pomóc.
--
Bydlę

4. Data: 2012-07-03 13:02:35

Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-01 10:45, Z pisze:
> Witam
>
> Mam wilczy apetyt. Nie potrafię tego opanować.

Zbadaj hormony tarczycy.

5. Data: 2012-07-05 15:18:53

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości grup

>- Ha! - tryumfalnie krzynął Szloubaum - bo panu się pić chciało, nie jeść!

Dobre.

Feah

6. Data: 2012-07-07 20:08:33

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zbadaj hormony tarczycy.
Pszy nadczynności byłby hudy, a on pisze , że jest gruby.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

7. Data: 2012-07-07 22:15:22

Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-07 22:08, Stokrotka pisze:

> Pszy nadczynności byłby hudy, a on pisze , że jest gruby.

Wiedze na ten temat masz taka jak na temat pisania poprawnie.

8. Data: 2012-07-08 06:26:22

Od: "Guma" <G...@G...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/
Pismo obrazkowe byłoby jeszcze prostsze.
No i odpowiednie do ociężałych umysłowo jak Ty sama.

9. Data: 2012-07-08 18:50:51

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiedze na ten temat masz taka jak na temat pisania poprawnie.

A tyś pewnie zarozumiały konował?
Jaki jest twuj cmentażyk wyprawionyh na tamten świat?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

podróby a oryginałki
Przepis na gofry
Jaki opiekacz elektryczny
dla miłośników mas(s)-mix'ów
AD: ~~** Two Unique Ornament Designs & Unique Offers Only For You >> Don't Miss