podróby a oryginałki

1. Data: 2012-06-28 10:40:17

Temat: podróby a oryginałki
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W nawiązaniu do niedawnej dyskusji, znaleziono coś takiego:
http://www.joemonster.org/art/20434/Jak_przemysl_spo
zywczy_podrabia_produkty
pozdr
Stefan

2. Data: 2012-06-28 11:00:46

Temat: Re: podróby a oryginałki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Jun 2012 12:40:17 +0200, Stefan napisał(a):

> W nawiązaniu do niedawnej dyskusji, znaleziono coś takiego:
> http://www.joemonster.org/art/20434/Jak_przemysl_spo
zywczy_podrabia_produkty
> pozdr

"(...)ludzie tak przyzwyczaili się do smaku podróbki, że teraz prawdziwy,
czysty produkt biorą dość często za podrobiony."

I cóż się tu dziwić, że nawet domowa szynka czy kiełbasa, którą zostają
poczęstowani, niejednokrotnie nie wzbudza zachwytów - zanikły wszelkie
prawidłowe punkty odniesienia.

--
XL

3. Data: 2012-06-30 22:58:06

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fantastyczne czasy dla oszustów. nie trzeba mordować od razu - ino
powoluńku. A przemysł i rządy udają, że nic się nie dzieje.

4. Data: 2012-06-30 23:34:36

Od: Karol Piotrowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lip, 00:58, "yapann" <y...@o...pl> wrote:
> Fantastyczne czasy dla oszustów. nie trzeba mordować od razu - ino
> powoluńku. A przemysł i rządy udają, że nic się nie dzieje.
Tak dlugo jak bedzie popyt na "oliwe", ktora za litr kosztuje mniej,
niz we Wloszech dostaje rolnik na skupie, i na "szynke wiejska", ktora
kosztuje mniej niz surowy kawalek szynki, tak dlugo takie produkty
beda istniec.
Regulacje nie do konca pomagaja, mamy normy na maslo, a mimo tego w
przecietnym markecie mamy do dyspozycji 999 gatunkow 'mikselek',
'maselek', 'smarownych oselkowych' i innych tego typu. I mimo tego, ze
kazdy rozsadny czlowiek wie o tym, ze jak nie ma napisane 'maslo' to
nalezy sie spodziewac tluszczu palmowego z 1 % masla, to to jakos zbyt
na to jest:)
Do tego artykulu wyzej dodalbym miedzy innymi wanilie, jak ktos mial w
reku porzadna laske wanilii, to nie moze nie zauwazyc, ze wiekszosc
tanszych lasek to odrzuty z plantacji ktore ktos spryskal wanilina...
Z bardziej luksusowych produktow wciaz bawi mnie mrozona 'sola' za
10-30zl za kilogram. Biorac pod uwage, ze kg swiezej soli kosztuje
bodajze w granicach 200 zl, to nawet przy takich cenach na targu
rybnym mamy spora szanse dostac zamiast soli limande, dlatego tez
nigdy nie kupuje sie filetow, a tylko cale ryby...

5. Data: 2012-07-01 11:51:56

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karol Piotrowski" <k...@g...com> wrote in message
n.googlegroups.com...

> [...]
> niz we Wloszech dostaje rolnik na skupie, i na "szynke wiejska", ktora
> kosztuje mniej niz surowy kawalek szynki, tak dlugo takie produkty

tiaa - tyle że to nie zadziała nigdy w tę stronę: ludzie wię po pierwsze
przyzwyczająją do shitu, a po drugie do niewoli (to ostatnie mamy we krwi).
raz zaszczepione - juz się tylko rozwija.
Po trzecie - komu zależy, aby społeczeństwo było stać na wbrzydzanie? nikt
nie kto ma władzę nie ma władzy tak daleko, cy poprawić ogół spraw. Za to
może świetnie poprtawić prosperowanie swojego najbżeszego otoczenia. I takto
nigdy nie ma szans być lepiej - może być gorzej (tzn zały czas jest -
zwazywszy na możliwości dzisiejszych czasów vs. procedery).

> Regulacje nie do konca pomagaja, mamy normy na maslo, a mimo tego w
nie chodzi normę nieststy - lecz o cały system.

> kazdy rozsadny czlowiek wie o tym, ze jak nie ma napisane 'maslo' to
kto bardzo chcem ten wie (ale wieksozćza nardzo nie chce, a ogromna część
społeczeństwa nie jest wykształcona do drążenia, do sterowania swoim bytem.
Robaczki w trybikach).

> nigdy nie kupuje sie filetow, a tylko cale ryby...
słusznie. Ale ludzie nie mają cześto tej świadomości - i czasem słusznie:
kto by przypuszczał, że ryba to nie ryba!!!

Niewiedza lemingów bardzo leży przemysłowi, dlatego będzie w miare
możliwości podtrzymywna i pogłębiana.

6. Data: 2012-07-01 12:31:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Jul 2012 13:51:56 +0200, yapann napisał(a):

> a po drugie do niewoli (to ostatnie mamy we krwi).

Tzn kto? - Ty?
--
XL
Do 5 lipca podpisz petycję:

7. Data: 2012-07-01 21:30:06

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-01 13:51, yapann pisze:
> [...]

> poprtawić prosperowanie swojego najbżeszego
>
> nieststy

> kto bardzo chcem ten wie (ale wieksozćza nardzo

Ja rozumiem, że pisanie na klawiaturze to trudna rzecz, ale temat oraz
ten mentorski ton do czegoś jednak powinny zobowiązywać. ;)

Ewa

8. Data: 2012-07-02 10:08:30

Temat: Petycja.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Jul 2012 14:31:12 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
-o-poparcie-petycji-do-obamy-ws-smolenska-dorota-skr
zypek-komisja-miedzynarodowa-nadzieja-na-prawde-o-ka

25407! I nadal przybywa.
--
Instrukcja jak podpisać: http://pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=2050

9. Data: 2012-07-02 10:39:09

Temat: Re: Petycja.
Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
animka

10. Data: 2012-07-02 10:42:52

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

-o-poparcie-petycji-do-obamy-ws-smolenska-dorota-skr
zypek-komisja-miedzynarodowa-nadzieja-

na-prawde-o-katastrofie

25407! I nadal przybywa.

Co z tego, że przybywa. Obama ma nas wszystkich w d-pie. Nie przyleciał
na pogrzeb Kaczyńskiego, wolał grać w golfa. Ot taki nowobogacki pan.
Oby jak najszybciej spadł ze swojego stołka.

--
animka

Przepis na gofry
Jaki opiekacz elektryczny
dla miłośników mas(s)-mix'ów
AD: ~~** Two Unique Ornament Designs & Unique Offers Only For You >> Don't Miss
Kuchnia weselna