Pomoże ktoś w zagospodarowaniu ogrodu?

1. Data: 2009-11-16 16:07:44

Temat: Pomoże ktoś w zagospodarowaniu ogrodu?
Od: "news.neostrada.pl" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam kochani wielu z was pewnie doskonale wie i lubi i uwielbia projektować
ogrody pomoże mi ktoś zaprojektować mój ogród na wsi ? 80 na 80 metrów
Wybudowałem dom na wsi i juz nie mam kasy na jakikolwiek projekt a nie chce
nasadziś ot byle jako czy miał by ktoś z was ochotę pomóc w projekcie ?

gg 4368764
Jak by ktoś miał cień chęci i ochoty to bardzo bym był zoobowiązany

2. Data: 2009-11-16 20:18:28

Temat: Re: Pomoże ktoś w zagospodarowaniu ogrodu?
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" napisał:

> Kiedyś była jeszcze strona tej grupy ale się gdzieś zapodziała.

Nie do końca:
http://ogrody.orzysz.org.pl/

Pozdr. Jurek

3. Data: 2009-11-16 20:50:04

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki pisze:

> Nie do końca:
> http://ogrody.orzysz.org.pl/

Strona Krzyśka jest jego stroną a nie grupową.
:-)

--
pozdr. Jerzy

4. Data: 2009-11-17 14:32:29

Od: "@sica" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:

> Kiedyś była jeszcze strona tej grupy ale się gdzieś zapodziała.

Proszę, jest:
http://tinyurl.com/yj2dwfq

Joanna

5. Data: 2009-11-18 06:31:57

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@sica" <m...@W...pl> napisał w wiadomości

> Proszę, jest:
> http://tinyurl.com/yj2dwfq

Nie wszystko już na niej "chodzi"

Pozdrawiam pogodnie
skryba

6. Data: 2009-11-18 08:56:31

Od: "@sica" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogorodowy pisze:

> Nie wszystko już na niej "chodzi"

No cóż, taki 'urok' nieistniejących już a zapamiętanych gdzieś tam
zasobów. To jest ostatnia wersja strony, być może na wcześniejszych coś
więcej działa.

Joanna

7. Data: 2009-11-24 09:17:13

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wszystko już na niej "chodzi"
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

A potrzeba coś konkretnego? Mogę podesłać w pdf....

--
Pozdrawiam.
Rafał Wolski

8. Data: 2009-11-24 11:05:58

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:heg8at$96a$1@news.onet.pl...

> A potrzeba coś konkretnego? Mogę podesłać w pdf....

Bardziej chodziło mi o info i link dla pytających. A i troszkę historii
grupy pokazać.
:-)

Pozdrawiam pogodnie
skryba

9. Data: 2009-11-24 13:16:45

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardziej chodziło mi o info i link dla pytających. A i troszkę historii
> grupy pokazać.
> :-)
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

No to niestety, strona już nie istnieje.

--
Pozdrawiam.
Rafał Wolski

10. Data: 2010-01-02 16:52:46