Pomozecie???

1. Data: 2003-03-01 18:22:08

Temat: Pomozecie???
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich:)
Przepraszam, ze wpadam tu z tematem zupelnie nie zwiazanym z tym forum, ale
wszedzie mnie olewaja wiec moze tu znajdzie sie jakas dobra duszyczka :P...
Usilnie poszukuje mp3 takich hitow jak Fasolki i Majka Jezowska oraz czegos
"z zupelnie innej beczki" a mianowicie mp3 Podworkowych chuliganow. Na
innych grupach (zwiazanych z muzyka) moja prosba byla dosc umiejetnie
ignorowana wiec mam nadzieje ze teraz ktos mi pomoze:)
Z gory fenkju:)
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-03-01 18:41:20

Temat: Re: Pomozecie???
Od: "sp_iza" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania nastukał:
> [...]
> chuliganow. Na innych grupach (zwiazanych z muzyka) moja prosba byla dosc
> umiejetnie ignorowana wiec mam nadzieje ze teraz ktos mi pomoze:)

Jeszcze jakiś czas temu fasolki były tutaj:
http://www.alex.mowi.ble.pl/~shadow/fasolki.html, ale teraz ta strona mi nie
wchodzi...Może Ty będziesz miała więcej szczęścia. Jeśli piosenki zw. z
dziećmi spróbuj na pl.soc.dzieci.

Pozdrawiam,
Iza

1. Data: 2003-03-01 21:01:58

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania:
> Usilnie poszukuje mp3 takich hitow jak Fasolki i Majka Jezowska oraz
czegos
> "z zupelnie innej beczki" a mianowicie mp3 Podworkowych chuliganow. Na
fasolkow i majkow nie mam pojecia gdzie znalezc
co do podworkowych - spytaj na alt.pl.rec.muzyka.punk
ktorych z chlopakow mial to na swojej stronie, ale za nic nie moge
namierzyc teraz ktory...
jak zapytasz to sie pewnie zglosi :)))))))

uwaga: nastroj na grupie wybitnie luzny, wiec w razie jakis
podejrzanych textow - radze traktowac z duzym dystansem ;)

dri

(Warszawa) Mały sklep z unikatową odzieżą.
Krem na noc
Etiaxil?
Pocące się stopy!!
kremy tłuste, półtłuste/nawilżają ce