(Warszawa) Mały sklep z unikatową odzieżą.

1. Data: 2003-03-01 18:13:41

Temat: (Warszawa) Mały sklep z unikatową odzieżą.
Od: "Ewa" <s...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Potrzebuję rady koleżanek z Warszawy.

Zastanawiam się czy kobiety w Stolicy są zainteresowane małymi sklepami z
unikatową odzieżą i usługami projektowo-krawieckimi. Mam zamiar otworzyć
taki przybytek ze spódnicami, spodniami, sukienkami, płaszczami i
marynarkami damskimi. Ponieważ jestem projektantką po ASP, konstruktorką z
dużym doświadczeniem i krawcową z zamiłowania w jednym mam pewność co do
sensu pomysłu w sensie ogólnym. Nie mam jednak pewności czy ma to sens przy
tak wielkim wyborze odzieży w dużych drogich galeriach, małych sklepikach
"gdzie wszędzie to samo" i na pełnych tandety bazarach. Wątpliwości
szczególnie w przypadku ogromnej Warszawy ( biorąc też pod uwagę poziom
czynszu za dobry lokal i aktualny zastój w handlu ).

Czy zawierzacie tylko wielkim drogim znanym markom oraz tanim bazarom czy
szukacie czegoś oryginalnego dobrej jakości za nie najniższą ale rozsądną
cenę ? Krótko mówiąc czy odczuwacie brak tego typu sklepików w Warszawie ?
Pytam ponieważ nie jestem rodowitą warszawianką (przeprowadzka była przed
sześcioma miesiącami a w moim rodzinnym mieście było spore zainteresowanie).
Niestety pomysł aby wstawiać moje "dzieła" do galerii odzieżowych ma wiele
wad a poza tym sprzedawcy doliczają sobie marżę 100% czasami więcej.

Co o tym wszystkim myślicie?

Poroszę Was o komentarz.

Ewa

1. Data: 2003-03-01 18:15:15

Temat: Re: (Warszawa) Mały sklep z unikatową odzieżą.
Od: "Ewa" <e...@x...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

czy ma to sens przy
> tak wielkim wyborze odzieży w dużych drogich galeriach,

ma

> Czy zawierzacie tylko wielkim drogim znanym markom oraz tanim bazarom czy
> szukacie czegoś oryginalnego dobrej jakości

ja kupuje wszystko " z metką"

za nie najniższą ale rozsądną

tzn?

> cenę ? Krótko mówiąc czy odczuwacie brak tego typu sklepików w Warszawie ?

ja na pewno
Ewa

Krem na noc
Etiaxil?