Pomysł na szybki wegetariański obiad?

1. Data: 2003-07-11 13:15:27

Temat: Pomysł na szybki wegetariański obiad?
Od: "Pola" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Nie mam pomysłu na dzisiejszy obiad. Chciałabym przygotowac coś
wegetariańskiego i szybkiego. Przeglądałam Puszkkkę, ale nie mogę na nic się
zdecydować (wydaje mi się, że wszystkie dania obiadowe są dość
czasochłonne). Prosze poddajcie mi jakiś pomysł-Wasze ulubione i szybkie
potrawy bezmięsne?

Dziękuję,
Pola

1. Data: 2003-07-11 13:32:12

Temat: Re: Pomysł na szybki wegetariański obiad?
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrożonka pt. paprykarz sztuk jeden, do tego puszka kukurydzy konserwowej,
mogą być ogórasy małosolne.
Warzywa dusimy na maśle, można zagęścić mąką.
Podawać z ryżem albo z makaronem.

Albo placki ziemniaczane.
Albo jabłka w cieście naleśnikowym.
Albo zupa owocowa z makaronem.
Albo po prostu brokuly / kalafior z młodymi ziemniaczkami i kefirem (jeśli
nabiał wchodzi w grę).

Just one year of love is better than a lifetime alone
[Freddie Mercury]

1. Data: 2003-07-11 13:34:10

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pola wrote:

> [...]
> zdecydować (wydaje mi się, że wszystkie dania obiadowe są dość
> czasochłonne). Prosze poddajcie mi jakiś pomysł-Wasze ulubione i szybkie

Pizza z jarzynkami gotowymi z mrożonki albo z puszki,
kasza gryczana z pieczarkami,
mrożona mieszanka chińska usmażona w WOKu z ryżem.

Krycha zza Słupa

1. Data: 2003-07-11 13:37:07

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.lochow.com.pl/kuchnia/

1. Data: 2003-07-11 13:39:22

Od: "Pola" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję, dziękuję, dziękuję :)))

Pozdrawiam,
Pola

1. Data: 2003-07-11 15:03:33

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pola" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Nie mam pomysłu na dzisiejszy obiad. Chciałabym przygotowac coś
> wegetariańskiego i szybkiego.

- Warzywa obsmażane w cieście naleśnikowym (z dodatkiem mąki żytniej, na
piwie, mniam, mniam)
- Omlet z zielonym groszkiem lub innymi warzywami (dobry tez jest z
brokułami i kalafiorem)
- Warzywa gotowane z dodatkiem jakiegoś zimnego sosu (ja lubię
chrzanowo-śmietanowy) + kasza np. kukurydziana.
- Kalafior duszony z czerwoną soczewicą, cebulką, + zielona sałata w
ilościach skandalicznych :)
- Ten kalafior jest wyjątkowo smaczny - robi się tak:
posiekaną cebulę wrzucamy na olej, na to rzucamy sporą garść czerwonej
soczewicy (bez żadnego moczenia), chwilkę podsmażamy, rzucamy na to
poporcjowany w różyczki kalafior - chwilę smażymy - podlewamy wodą i dusimy.
Doprawiamy sosem sojowym, pieprzem (papryką).

Sowa

1. Data: 2003-07-11 15:21:55

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdecydować (wydaje mi się, że wszystkie dania obiadowe są dość
> czasochłonne). Prosze poddajcie mi jakiś pomysł-Wasze ulubione i szybkie

ja wczoraj robilam zmodyfikowana fasolke szparagowa w pomidorach.. cos
pysznego.. rodzina zajadala sie az milo :)
zeszklilam cebulke.. do niej dodalam pokrojona w kostke papryke.. w tym czasie
podgotowalam fasolke szparagowa (zolta) pokrojona w kawalki tak ok 2 cm..
gsy sie papryczka lekko poddusila dodalam puszke pomidorow w zalewie i maly
koncentrat pomidorowy.. na koniec wrzucilam odcedzona fasolke i to wszystko sie
dusilo jeszcze z 5 min.. aaa dodalam ok pol lyzeczki bazyli suszonej i
pieprze :)

wyszlo przepyszne.. zwlaszcza dzis gdy to odsmazylam z ziemniakami :))
nastepnym razem jak bede ja robic to zapieke z ziemniakami i sosem smietanowo-
serowym :)

pozdrawiam
Marzena

1. Data: 2003-07-11 18:23:32

Od: "Acha" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja proponuje:
-kotleciki z kalafiora
-leczo z kostka sojowa,najlepsze z bakłażanem
-gulasz pieczarkowo-sojowy
-
Z tych szybkich potraw to tyle mi w tym momencie przyszlo do glowy...

1. Data: 2003-07-12 10:11:23

Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Acha" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ja proponuje:
> -kotleciki z kalafiora

Jak sie robi kotleciki z kalafiora? jadłam kiedyś u Krisznowców z jakimś
żółtym sosem. Były cudowne!!! Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2003-07-12 10:12:41

Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dusimy.
> Doprawiamy sosem sojowym, pieprzem (papryką).

Czy ta soczewica ma być "prosto z torebki"? Taka sucha? Czy ugotowana? A.

Grzyby
Kochani chyba udalo mi sie powrocic.....(OT)
tanie i bezmiesne kulki miesne
Prosba
[p] bobowe danie (smarowidło)