Poprawcie mnie jezeli sie myle

1. Data: 2001-10-19 18:50:23

Temat: Re: Poprawcie mnie jezeli sie myle
Od: "Adam Palka" <a...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Wy w Polsce juz wszyscy pomalu robicie z prostych rzeczy wielka filozofie.To
jobojetne czy prawa czy lewa strona to jest prad zmienny tylko nie oba (
niebieski czarny razem bo zwarcie io nie na uziemieniu bo cie zabije.)
Gruss Adam

1. Data: 2001-10-22 10:11:58

Od: "djantarski" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Palka" <a...@w...de> wrote in message
> [...]
> jobojetne czy prawa czy lewa strona to jest prad zmienny tylko nie oba (
> niebieski czarny razem bo zwarcie io nie na uziemieniu bo cie zabije.)

Nie zawsze jest to obojetne, sa urzadzenia (np. niektore kotly gazowe), dla
ktorych wazne jest zachowanie "fazowosci" w gniazdku. Zreszta dla
Polaka-Krzyzaka (pije do "Wy w Polsce") argumentem powinien byc chyba
porzadek. Warto by we wszystkich gniazdkach w domu przewod fazowy byl np. z
lewej strony.

Pozdrawiam,

Dawid

Parametry pralki.
Osiedle Sokolka w Gdyni
o instalacjach antenowych i telewizji kablowej
Zwrot zaliczki na ogrzewanie
Sprzedam 1 pok mieszk. 37.4 m kw. w Krakowie, nowy 4-piętrowy budynek, cena 90 tys. bezpośrednio