Poranne mdłości i bóle brzucha ???

1. Data: 2005-04-29 06:50:57

Temat: Poranne mdłości i bóle brzucha ???
Od: "Smi" <s...@p...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam 9-lenią córkę.

Już 3 raz w tym tygodniu powtórzyła się sytuacja: ból brzucha w okolicy
pępka, mdłości i ... wymioty.

Co to moze być ?

Pozdrawiam
Mirek

2. Data: 2005-04-29 06:58:03

Temat: Re: Poranne mdłości i bóle brzucha ???
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smi" <s...@p...op.pl> napisał w wiadomości

> Już 3 raz w tym tygodniu powtórzyła się sytuacja: ból brzucha w okolicy
> pępka, mdłości i ... wymioty.
>
> Co to moze być ?

Czesc

U mojego dziecka (8 lat) tak wlasnie objawia sie angina w pierwszych dniach.
czasem jeszcze bol glowy i goraczka ale to raczej rzadko.
Gardlo nigdy jeszcze go nie bolalo przy anginie

Aga

3. Data: 2005-04-29 08:47:48

Od: "irena" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdz czy nie ma pasozytow

4. Data: 2005-04-29 09:25:03

Od: "Smi" <s...@p...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "irena" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Sprawdz czy nie ma pasozytow

Własnie kupka pojechała do badania...
Mirek

5. Data: 2005-04-30 07:06:02

Od: "Smi" <s...@p...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdz czy nie ma pasozytow
>>
> Własnie kupka pojechała do badania...
> Mirek

I badanie nic nie wykazało :(

Mirek

6. Data: 2005-04-30 12:26:31

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I badanie nic nie wykazało :(

To moze to problemy szkolne? Zobaczcie, czy w "długi weekend" objawy się
nie zmniejszą.
O.

7. Data: 2005-04-30 20:58:22

Od: "Karolina" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To moze to problemy szkolne? Zobaczcie, czy w "długi weekend" objawy się
> nie zmniejszą.
> O.

Zgodzam sie a Olga w 100% - z duza doza prawdopodobienstwa moze to miec
podloze nerwowe.
Kilkakrotnie spotkalam sie z bardzo podobnymi problemami u dzieci moich
znajomych. Siegajac daleko wstecz pamietam tez podobne problemy u siebie w
pierwszej badz drugiej klasie szkoly podstawowej - bez mala codzienne
poranne bolesci brzucha, mdlosci i czetso nawet wymioty. Rodzice zrobili ze
mna wowczas objazd po wszystkich mozliwch specjalistach, wszystkie wyniki
badan byly oczywiscie w najlepszym porzadku. Dopiero po jakims czasie ktos
wpadl na pomysl, ze prawdopodobnie ma to podloze nerwowe. Minelo tak samo
nagle jak przyszlo, z dnia na dzien.

info dla osób z zakazeniami wirusem B lub C zapalenia watroby
prosze o rade...
toksycznośc indolu, skatolu i markaptanów
Kręgosłup ?
met w ciele szklistym