prosze o rade...

1. Data: 2005-04-28 21:25:13

Temat: prosze o rade...
Od: "Maciek Bolanowski" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak bardzo powinienem sie zmartwic lekka iloscia krwi w plwocinie ktora
wystapila po jakims tygodniu ostrego kaszlu (prawdopodobnie to byla grypa) a
nastepnie uczucia "jakby cos utknelo w gardle" przez jakies 4 dni (ciagle
trwa). NIe mam chrypki, nie boli, nie widze zeby wezly chlonne byly
powiekszone. Jestem starym hipochondrykiem mam 18 lat pale fajki (raczej
malo) i zdaza mi sie nielze wypic. Nie stracilem na wadze. Cierpie na lekka
depresje spowodowana pobytem poza domem. Jedyne co jeszcze zauwazylem to
"sine oczy" (malo spie...) moze troche spadek wytrzymalosci wysilkowej. Boli
mnei tez lewa lopatka od jakichs dwoch dni ale to raczej od gry w pilke
nozna :) W rodzinie nie rpzypominam sobie zadnego przypadku nowotworu.
Chrypki raczej nie mam. Ogolnie mam troche kaszel dosyc uporczywy z
odkrzruszaniem (bezbarwna plwocina). Do lekarza wolalbym nie isc bo jestem
poza krajem. Ale wracam juz za jakeis 1,5 miesiaca. Jak myslicie? Powininem
sie mimo wsyzstko udac natychmiast czy moge poczekac?

Dzieki za wszelka odpowiedz.

2. Data: 2005-04-28 21:37:38

Temat: Re: prosze o rade...
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze krew Ci z nosa leciala? czasami potem pluje sie tez krwia...

3. Data: 2005-04-28 21:43:12

Od: "Maciek Bolanowski" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gsk" <c...@w...pl> wrote in message news:d4rlc2$ae9$1@nemesis.news.tpi.pl...
>a moze krew Ci z nosa leciala? czasami potem pluje sie tez krwia...

tak... ale tak przez dwa-trzy dni? poza tym przy wydmuchiwaniu nosa nic nie
znalazlem tylko rpzy odksztuszaniu. No mam nadzieje ze to z nosa.. BO jak z
oddehocwego to nigdy dobrze nie wrozy. Aha dodam ze 8 meichow temu mialem
rpozeswietlenie klatki piersiowej ktore nic nie wykazalo...

4. Data: 2005-04-29 21:08:25

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 28 kwietnia 2005 23:25
użytkownik Maciek Bolanowski, sącząc kawkę, wyklepał:

> Do lekarza wolalbym nie
> isc bo jestem poza krajem. Ale wracam juz za jakeis 1,5 miesiaca. Jak
> myslicie? Powininem sie mimo wsyzstko udac natychmiast czy moge poczekac?

Myślę, że po powrocie do kraju powinieneś nie zwlekając zrobić zdjęcie RTG
płuc (nie czekaj na skierowanie, zrób we własnym zakresie). Zobacz, jaki
jest wynik. Idziesz z tym zdjęciem i wynikiem do lekarza pierwszego
kontaktu. Nawet jeśli wynik będzie OK (pola płucne bez zmian, wnęki
nieposzerzone). Mówisz lekarzowi o obecności krwi w plwocinie i o tym, że
palisz papierosy. Sądzę, że lekarz mógłby Cię skierować do poradni
pulmunologicznej. W każdym razie sprawę należy zbadać.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

5. Data: 2005-04-29 21:09:28

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> [...]
> palisz papierosy. Sądzę, że lekarz mógłby Cię skierować do poradni
> pulmunologicznej. W każdym razie sprawę należy zbadać.

dokładnie...

PS: chyba sie kroi bronchoskopia...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

6. Data: 2005-04-30 01:01:20

Od: "Maciek Bolanowski" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za odpowiedz... Tak doklandnie mialem zamiar zrobic. A diagnoza? Co
wam przychodzi pierwsze na mysl? Jakies sugestie?

7. Data: 2005-04-30 06:49:36

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek Bolanowski napisał(a):
> dzieki za odpowiedz... Tak doklandnie mialem zamiar zrobic. A diagnoza?
> Co wam przychodzi pierwsze na mysl? Jakies sugestie?

diagnozę??

no chyba Ci sie coś pomerdało...

myślisz, ze gdyby diagnoza była taka prosta, to po co robiono by tego
typu badania??

a o bronchoskopi(i?) wspomniałam dlatego, ze był to standard przy
odpluwaniu krwi...

tzn jak leżałam w szpitalu, to były ze mną na sali dwie panie, które
pluły krwią... tak przy okazji - obie paliły

no i robiono im rtg, tomografię, bronchoskopie, spirometrię, plwociny do
analizy itp

u jednej okazało się, że ta krew musiała pochodzić skąd innąd (może jej
jakieś naczynko pękło, a potem to spłynęło do oskrzeli) a u drugiej
znaleźli przy brochoskopii miejsce uszkodzenia - ale jak to się
skończyło to nie wiem, bo wypuścili mnie w międzyczasie :)

8. Data: 2005-04-30 17:48:05

Od: "Maciek Bolanowski" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)
> [...]
> badania??
>
> a o bronchoskopi(i?) wspomniałam dlatego, ze był to standard przy

No ja zdaje sobie sprawe. Ale nie bede owial w bawelne, moj problem to
glownie psychoza, paranoja i napad hipochondrii :) Raczej potrzbuje pomocy
psychologa chyba. Mialem nadzieje ze jakas dobra duszyczka napisze: "mlody
chlopak jestes, nie martw sie, wszystko bedzie ok" albo cos takeigo :) Serio
mowie. Jestem juz tak przerazony ze juz nawet nie chce isc do lekarza zeby
sie "czegos" nie dowiedziec ;-( ALe dzieki za wszystkie odpowiedzi.

pozdrawiam, Maciek

9. Data: 2005-05-01 07:05:54

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 30 kwietnia 2005 03:01 użytkownik
Maciek Bolanowski, sącząc kawkę, wyklepał:

> dzieki za odpowiedz... Tak doklandnie mialem zamiar zrobic. A diagnoza? Co
> wam przychodzi pierwsze na mysl? Jakies sugestie?
>
> pozdrawiam
Wiesz co, mam akurat sposobność dodziennie spotykać bardzo dużo osób z
takimi objawami. I widzę, że pulmonolodzy, kiedy usłyszą o krwiopluciu, od
razu wysyłają na rtg, a jeśli obraz wymaga dalszej diagnostyki, przysyłają
na tomografię. Bardzo często robią też bronchoskopię, badanie plwociny na
obecność różnych nieciekawych komórek i jeszcze jakieś inne atrakcje. I
wtedy okazują się bardzo różne rzeczy, naprawdę bardzo różne. Ja powiem
tak: absolutnie, pod żadnym pozorem nie można tych objawów lekceważyć. To,
co mi pierwsze przyszło na myśl, zachowam dla siebie :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

10. Data: 2005-05-01 22:53:35

Od: "Maciek Bolanowski" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Maciek Bolanowski, sącząc kawkę, wyklepał:
> co mi pierwsze przyszło na myśl, zachowam dla siebie :)

Dzieki... ale w sumie na to samo wyszlo :( Boje sie ;-( BUuuuuuu ja chce do
mamy!
pzdr

toksycznośc indolu, skatolu i markaptanów
Kręgosłup ?
met w ciele szklistym
Nie czuję głodu
czy ktoś jeszcze doradzi, co mnie męczy?