Porozmawiajmy o świeżym szpinaku

1. Data: 2004-04-28 10:08:41

Temat: Porozmawiajmy o świeżym szpinaku
Od: "xenon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie na ryneczku sprzedają po 4,50. Nigdy nie robiłem i waham się, czy
spróbować. Może jakieś rady dla początkującego (tak, tak wiem są google).

xenon

1. Data: 2004-04-28 10:54:16

Temat: Re: Porozmawiajmy o świeżym szpinaku
Od: Ulka <ug_ulka@usun_to_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.szpinak.prv.pl/

1. Data: 2004-04-28 16:00:19

Od: "toster" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie na ryneczku sprzedają po 4,50. Nigdy nie robiłem i waham się, czy
> spróbować. Może jakieś rady dla początkującego (tak, tak wiem są google).
>
> xenon

Dobrze się zastanów, czy tego chcesz...
Smak wspaniały, ale nie wiem, czy zniesiesz ten widok - jest wyjątkowo
nieestetyczny.
Od szpinaku przy stole o wiele lepiej wyglądają kobiece piersi, nawet jak
wisi przy nich inny facet.
T.

1. Data: 2004-04-28 16:12:26

Od: "martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toster" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
> Od szpinaku przy stole o wiele lepiej wyglądają kobiece piersi, nawet jak
> wisi przy nich inny facet.
A jak dziecko jest płci żeńskiej?
martyna

1. Data: 2004-04-28 16:19:09

Od: "toster" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak dziecko jest płci żeńskiej?
> martyna

Wtedy nie robiłby takiej afery;-)
Tomek

1. Data: 2004-04-28 16:21:17

Od: "martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak
> >

> Wtedy nie robiłby takiej afery;-)
Aha, to chodzi o to, ze jak ssie chłopiec to źle, a jak dziewczyna to
dobrze?
martyna

1. Data: 2004-04-28 16:27:53

Od: "toster" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha, to chodzi o to, ze jak ssie chłopiec to źle, a jak dziewczyna to
> dobrze?
> martyna

Źle kombinujesz;-)
Tomek

1. Data: 2004-04-28 17:08:03

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c6olmm$5hv$1@atlantis.news.tpi.pl> martyna wrote:

> Użytkownik "toster" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

> Aha, to chodzi o to, ze jak ssie chłopiec to źle, a jak dziewczyna to
> dobrze?

Oj, dżudżu, dżudżu, znowu sam rozmawiasz ze sobą, raz jako xenon, raz
jako martyna. Nic dziwnego, że nie możesz się zdecydować, która płeć
lepsza.

Władysław

1. Data: 2004-04-28 18:12:49

Od: "martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Oj, dżudżu, dżudżu, znowu sam rozmawiasz ze sobą, raz jako xenon, raz
> jako martyna. Nic dziwnego, że nie możesz się zdecydować, która płeć
> lepsza.
Ja nie mam takich dylematów, jak Ty, która płeć jest lepsza. Nie muszę
czynić takich wyborów.
Czy mógłbyś wskazać, gdzie rozmawiam sama ze sobą, bo o czymś piszesz, ale o
czym?
Dżdżu? Nawet mąż do mnie tak nie mówi w chwilach uniesień. A i nie pamiętam,
abyśmy w ogóle się znali i kiedykolwiek rozmawiali. No chyba, że byłeś
jakimś nieistotnym higienicznym epizodem w moim życiu, ale też tego nie
przypominam sobie.
martyna

1. Data: 2004-04-29 10:19:49

Od: "toster" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> abyśmy w ogóle się znali i kiedykolwiek rozmawiali. No chyba, że byłeś
> jakimś nieistotnym higienicznym epizodem w moim życiu, ale też tego nie

Uch, jakaż dziwna figura stylistyczno-frazeologiczna.
Aż boję się pomysleć o tych istotnych, a niehigienicznych epizodach w Twoim
życiu w chwilach uniesień.

Tomek

ciasto z orzechami
tort jez :)