tort jez :)

1. Data: 2004-04-28 07:43:13

Temat: tort jez :)
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam jakas blokade w komputerze pisania na grupe to TUTAJ CI :) odpowiem

Ciasto Jez Anity z mniammniama

CIASTO:
15 dkg czekolady
15 dkg masła
15 dkg cukru pudru
5 jajek
skórka z cytryny
15 dkg zmielonych orzechów lub migdałów
6 dkg tartej bułki skropionej rumem

POLEWA:
10 dkg czekolady
10 dkg cukru
? chochli mleka
płaską łyżeczkę masła
migdały w słupku

CIASTO:
Zetrzeć czekoladę na drobne wiórki. Masło utrzeć z żółtkami i cukrem, dodać
czekoladę, orzechy (migdały), bułkę tartą i pianę z białek. Piec w średnio
nagrzanym piekarniku (200 st) aż patyczek będzie czysty.

Ostudzić ciasto. W międzyczasie przygotować polewę - wszystkie jej składniki
zagotować aż będzie się ciągnąć.

Oblać ciasto polewą a potem ponakłuwać regularnie słupkami migdałów. Kto
zdolniejszy może spróbować zrobić jeżowi mordkę.

http://www.mniammniam.pl/pu.php?p=6287

agataw

1. Data: 2004-04-28 07:46:19

Temat: Re: tort jez :) (OT)
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata <a...@g...com.pl>
.
> mam jakas blokade w komputerze pisania na grupe to TUTAJ CI :) odpowiem

....TO dla Solany :)

ale czyzby cud...odetkalo mnie?!!!wpuscilo na grupe...niemozliwe ;)
agataw

winniczki
Narodowa potrawa unijna :-)
Jak "przeliczyc" przepis na ciasto?