Pory / czyszczenie ?

1. Data: 2005-12-18 21:52:03

Temat: Pory / czyszczenie ?
Od: "Krzysztof" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czym pozbyc sie porow z nosa, nawet jesli udaje mi sie je doczyscic co wcale
takie latwe nie jest... to nadal pozostaja w postaci widocznej. Czym
najlatwiej je oczyszczac i zwezac ? Jesli da sie ich calkiem pozbyc to tez
chetnie sie dowiem :)
Krzysztof

2. Data: 2005-12-18 23:06:31

Temat: Re: Pory / czyszczenie ?
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 18 Dec 2005 21:52:03 +0000 (UTC), *Krzysztof*
<news:do4lm3$oh$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> takie latwe nie jest... to nadal pozostaja w postaci widocznej. Czym
> najlatwiej je oczyszczac i zwezac ? Jesli da sie ich calkiem pozbyc to tez

Weź jakąś miękka szczoteczkę (najlepiej z włosia) do zębów, namydl i szoruj.
Potem umyj twarz i posmaruj kremem.

--
Kaja

3. Data: 2005-12-18 23:48:26

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:40oe4i59lucq$.dlg@konto.kaji
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
Było:

> Weź jakąś miękka szczoteczkę (najlepiej z włosia) do zębów,
> namydl i szoruj. Potem umyj twarz i posmaruj kremem.

Dawno temu, dermatolog zabronił mi podrażniać skórę podczas mycia. Miałem
nakazane myć skórę - narażoną na tworzenie się wągrów - w letniej wodzie z
mydłem ale nie podrażniać mechanicznie.
Do rozpuszczania wągrów dostałem preparat z mocznikiem - chyba tak się to
nazywało.
Nie wiem które bardziej ale całość działań pomogła...

4. Data: 2005-12-19 00:17:06

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 19 Dec 2005 00:48:26 +0100, *Sławek SWP*
<news:do4sfr$qbq$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
> nazywało.
> Nie wiem które bardziej ale całość działań pomogła...

Facet się pytał o pory, a nie wągry, a to jest różnica. Wągry to chyba
krosty?

--
Kaja

5. Data: 2005-12-19 06:28:15

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.12.05, około 01:17, Kaja bulgocze

> Wągry to chyba krosty?

Jeśli czegoś nie jesteś pewna, to zanim się publicznie wypowiesz w temacie
wpisz chociaż w google dane hasło.

--
ika - umop apisdn

6. Data: 2005-12-19 06:33:21

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> Wągry to chyba krosty?

A czy czasem wagry nie sa w porach? Krzysztofowi chodzi zapewne o ich
pozbycie sie (wagry-chociaz nie uzyl tego slowa) i zwezenie porow po
usunieciu tychze.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

7. Data: 2005-12-19 08:53:34

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):

> Facet się pytał o pory, a nie wągry, a to jest różnica. Wągry to chyba
> krosty?

no to mamy tekst tygodnia :>

rotfl!

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

8. Data: 2005-12-19 17:37:04

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 19 Dec 2005 09:53:34 +0100, *Emi* <news:do5se5$g2d$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> no to mamy tekst tygodnia :>

Nie miałam nigdy wągrów, więc człowieku męczący się z wągrami nie naśmiewaj
się, dobrze?
Mogą być u człowieka powiększone pory, które są zanieczyszczone (takie
czarne kropeczki) i to miałam na myśli.Skoro Ty wiesz lepiej na co cierpi
osoba pytająca, to udziel tej osobie stosownej informacji/porady.
Eot z mojej strony.

--
Kaja

9. Data: 2005-12-19 19:38:04

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):

> [...]
> się, dobrze?
> Mogą być u człowieka powiększone pory, które są zanieczyszczone (takie

to są właśnie wągry ;)

> Skoro Ty wiesz lepiej na co cierpi
> osoba pytająca, to udziel tej osobie stosownej informacji/porady.
> Eot z mojej strony.

nawzajem, miłego dnia

10. Data: 2005-12-19 22:25:22

Od: "tom" <w...@u...pl.ivalid.> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czarne kropeczki) i to miałam na myśli.Skoro Ty wiesz lepiej na co cierpi
> osoba pytająca, to udziel tej osobie stosownej informacji/porady.

Ja tez wiem co to są wagry i co to są pory,
zawziecie je czysciłem i szorowałem w młodosci, teraz nos jak kartofel
a w pory mogę sobie wkładac wykałaczki (błee)

pzdr Świątecznie

__
lm

lekarz od płuc we wrocławiu
strzelanie w kolanie - do jakiego lekarza?
krostki na głowie
tomografia w Łodzi
Postępowanie w NZK - proszę o pomoc