lekarz od płuc we wrocławiu

1. Data: 2005-12-18 21:49:43

Temat: lekarz od płuc we wrocławiu
Od: "KS" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam taki problem. Jakieś 2 miesiace temu byłem przeziębiony i leczyłem się
sam ponad tydzień (przeziębienie było lekkie, własciwie tylko kaszel). Po
tygodniu poszedłem do lekarza, który zapisał mi antybiotyk. Wybrałem
antybiotyk i po 2 tygodniach poszedłem znów do lekarza bo antybiotyk nie
pomógł. Tym razem dostałem inhalacje z pulmicortu. Inhalacje się skończyły z
2 tygodnie temu a mi powraca kaszel, jestem trochę osłabiony, i jakos
dziwnie czuje swoje płuca. (choć zwykle sie ich nie czuje). Dodatkowo
zdarzyło mi się kilka razy ze po nocy przy odkrztuszaniu wyplułem krew. Nie
wiem co mi jest ale chce iśc do lekarza. Czy ktoś zna jakiegoś dobrego
lekarza od płuc bo mój lekarz rodzinny mówi że wszystko jest ok. Nie chodze
za często do lekarza więc nie wiem jak to jest gdy nie jestem z Wrocławia,
czy będę potrzebował jakies skierowanie od swojego lekarza? Dzięki za
wszelkie informacje.

Pozdrawiam
KS

2. Data: 2005-12-19 08:55:47

Temat: Re: lekarz od płuc we wrocławiu
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

KS napisał(a):
> [...]
> za często do lekarza więc nie wiem jak to jest gdy nie jestem z Wrocławia,
> czy będę potrzebował jakies skierowanie od swojego lekarza? Dzięki za

nigdy nie wolno lekceważyć odpluwania krwi(szczególnie, że z tego co
zrozumiałam na jednym razie sie nie skończyło), idź do lekarza, powiedz
mu o tym, przydałoby sie skierowanie do pulmunologa

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

strzelanie w kolanie - do jakiego lekarza?
krostki na głowie
tomografia w Łodzi
Postępowanie w NZK - proszę o pomoc
Flixonase