Porzadki w nazwach, czyli moja identyfikacja ;-)

1. Data: 2004-05-05 06:58:55

Temat: Porzadki w nazwach, czyli moja identyfikacja ;-)
Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze nie moja, co moich roslinek :)
Jest chyba na to dobry czas - wiosna, aby systematycznie 'ponazywac, co
jeszcze nie nazwane'.
Nie chce Was przeciazac i molestowac ;) - chociaz juz niesmialo kilka
postow ponizej zaczelam... i jakos ze dwa lata temu tez ;), ale chetnie
poogladam sobie Wasze stronki roslinkowe, bo Wy przeciez jestescie
bardzo porzadni i macie wszystko nazwane i popodpisywane :-)
A moze gdzies w necie jest ukryta jakas obrazkowa encyklopedia ?

Pozdrawiam
Asia

2. Data: 2004-05-05 11:36:02

Temat: Re: Porzadki w nazwach, czyli moja identyfikacja ;-)
Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JotHa napisał:

> Nie chce Was przeciazac i molestowac ;)

A jendak chyba troche ;)
Popodpisywalam - na razie to, co wiem i oczywiscie po polsku
http://www.acubenes.net/inne/galeria%2003_04_04/

Na ta chwile nie pamietam co to:
1. http://www.acubenes.net/inne/galeria%2003_04_04/orig
inal/DSC01275a.JPG
2. http://www.acubenes.net/inne/galeria%2003_04_04/orig
inal/DSC01270a.JPG
3. http://www.acubenes.net/inne/galeria%2003_04_04/orig
inal/DSC01271a.JPG
4. pierwiosnek, ale jaki ?
http://www.acubenes.net/inne/galeria%2003_04_04/orig
inal/DSC01379a.JPG
5. http://www.acubenes.net/inne/galeria%2003_04_04/orig
inal/DSC01387a.JPG
6. w kamien zzapomnialam
http://www.acubenes.net/inne/galeria%2003_04_04/orig
inal/DSC01446a.JPG
http://www.acubenes.net/inne/galeria%2003_04_04/orig
inal/DSC01784a.JPG
7.
http://www.acubenes.net/inne/galeria%2003_04_04/orig
inal/DSC01720a.JPG -
ta zolta to skalnica ?
8. http://www.acubenes.net/inne/galeria%2003_04_04/orig
inal/DSC01797a.JPG

:)

Pozdrawiam
Asia

3. Data: 2004-05-05 12:14:10

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of JotHa

> Na ta chwile nie pamietam co to:
> 1. http://www.acubenes.net/inne/galeria%2003_04_04/orig
inal/DSC01275a.JPG

Chionodoxa ...
Jeden plusik :-)

> Pozdrawiam
> Asia
:-) Bogusław

4. Data: 2004-05-05 12:32:44

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski napisał:

inal/DSC01275a.JPG

> Chionodoxa ...
> Jeden plusik :-)

Olaboga !
:D
Ale jak do niej 'po naszemu' mowic ? Ona jest bardziej niebieska niz na
zdjeciu - troche ze swiatlem mi nie wyszlo ;(

Ale juz podpisuje !

Dziekuje
Asia

5. Data: 2004-05-05 12:42:02

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of JotHa

> Olaboga !
> :D
> Ale jak do niej 'po naszemu' mowic ? Ona jest bardziej niebieska niz na
> zdjeciu - troche ze swiatlem mi nie wyszlo ;(

Wiem , zauważyłem, a po naszemu to Śnieżnik :-)

> Ale juz podpisuje !
>
> Dziekuje
> Asia

;-) Bogusław

6. Data: 2004-05-05 13:39:16

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa <j...@p...onet.pl> wrote in news:c7ajh2$mtr$1@news.onet.pl:

> [...]

Molestowanie przyjemne bywa :-)

2 i 3: rojniki, 2 prawd. pajeczynowaty, ale bez kwiatow trudno na 100%
4. pierwiosnek zabkowany najprawdopodobniej, ale znawcy sie wypowiedza
5. cebulica syberyjska
6. oman wschodni (czasem kaukaski :-)
7. smagliczka
8. rozchodnik bialy

Pozdrowienia - Ewa Sz.

7. Data: 2004-05-05 17:14:02

Temat: Re[2]: Porzadki w nazwach, czyli moja identyfikacja ;-)
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Ewa!
W Twoim liście przeczytałem:

ES> 6. oman wschodni (czasem kaukaski :-)

czasem omieg :-)
Krzysztof Marusiński

8. Data: 2004-05-05 18:02:50

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Twoim liście przeczytałem:

ES> 6. oman wschodni (czasem kaukaski :-)

czasem omieg :-)

***
Ooooo... omieg ! - dziekuje !

Pozdrawiam
Asia

9. Data: 2004-05-05 18:05:16

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak"

> Molestowanie przyjemne bywa :-)
Zapamietam ;-)))

> 8. rozchodnik bialy
A tu sie sama wkopalam - ktory na tym zdjeciu ? - :)))

Dziekuje za pomoc ! Roslinki podpisane :-) chyba, ze cos jeszcze mi umknelo,
albo ktos rozpozna jakas bardziej 'odmianowa' nazwe. Teraz w wolnej chwili
zostala mi lacinka - ale to chyba powinno poleciec prawie samo w Googlach,
nie ? ;-)

Pozdrawiam
Asia

10. Data: 2004-05-05 18:45:54

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zostala mi lacinka - ale to chyba powinno poleciec prawie samo w Googlach,

Ja z małą uwagą gdzie na zdjęciu 14-tym na pierwszej stronie jest ten
pierwiosnek ząbkowany?
Ja tam tylko dwa pieńki widzę :)))

Pozdrawiam
Kaśka

Christina Aguilera caught back stage Naked 4062
Paw-paw
po długim łykendzie
nowe zdjęcia
Drewniany kwietnik, paczka, itp - winorosl na balkonie