Pościk

1. Data: 2008-05-14 07:29:19

Temat: Pościk
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś mi "życzliwy" (można się domyślić) pisze od kilku chwil pod moim
nickiem i emailem, jednak to żadna sprawa - z pewnych czytników można to
robić bardzo łatwo.

Jeśli ktokolwiek zdecyduje się odpowiedzieć cokolwiek na moje czy podszywka
posty, proszony jest o kliknięcie "Pokaż oryginalną wiadomość" i zerknięcie
na pierwszą jej linijkę.
U podszywka ona wygląda np. tak:

...a u mnie zawsze! tak:

Myślę, że osoby normalne są w stanie odróżnić ten drobny szczegół, a jeśli
ktoś nie jest pewien oryginalności postu, proszony jest o nieodpowiadanie
na niego, z korzyścią dla mnie i wszystkich pozostałych.

Pozdrawiam wszystkich miłych(!) Rozmówców :-)
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

2. Data: 2008-05-14 13:10:57

Temat: Re: Pościk
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> U podszywka ona wygląda np. tak:

> ...a u mnie zawsze! tak:

A u innych czytelników inaczej. Pierwszy przykład - pisze ktoś z
albasani, a czytasz w gazecie. Drugi przykład - pizesz z gazety i
czytasz w gazecie. Ale jeśli ktoś czyta nie w gazecie, to ścieżka
może być długa. Istotna sprawa to jaki jest ostatni adres, gazeta,
czy nie.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2008-05-14 13:24:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 May 2008 09:10:57 -0400, Michal Misiurewicz napisał(a):

> [...]
> czytasz w gazecie. Ale jeśli ktoś czyta nie w gazecie, to ścieżka
> może być długa. Istotna sprawa to jaki jest ostatni adres, gazeta,

Ważna uwaga. Czyli w moich oryginalnych postach na końcu ścieżki powinno
być tak czy inaczej "news.gazeta.pl!not-for-mail".
Dzięki.

4. Data: 2008-05-14 13:49:30

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka tutej: <1...@4...net> teges śmeges:

w twoich postach jest nagłówek
NNTP-Posting-Host

--
http://patrz.pl/trener
tren hakker, tre Niro, tre na żer

5. Data: 2008-05-14 19:27:23

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Ostatni w linijce znaczy w tym przypadku pierwszy serwer rozgłaszający,
czyli jak jest albasani to znaczy , że z niego wyszła wiadomość co dalej
znaczy (ale już nie na pewno)* że na nim ma konto piszący.
Linijka : NNTP-Posting-Host: cwu74.internetdsl.tpnet.pl oznacza, że protokół
newsowy piszącego obsługuje Host: coś tam coś tam, czyli jest pierwszym
serwerem pomiędzy siecią a czytnikiem newsów piszącego (ale też nie zawsze)*
*- wszystkie te dane można ukryć/zafałszować różnymi metodami, od
odpowiednich czytników przez anonimowe proxy po pełne anonymizery newsowe.
Jednak znając oryginalne posty piszącego da się odróżnić fałszywki :)

--

Pozdrawiam!
piotrh :)

6. Data: 2008-05-14 19:56:29

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ważna uwaga. Czyli w moich oryginalnych postach na końcu ścieżki powinno
> być tak czy inaczej "news.gazeta.pl!not-for-mail".
> Dzięki.

Jak ryba wyjęta z wody czerpiesz ostatni haust powietrza.
Ciekawe ile jeszcze pociągniesz na grupach.
;-)
--
pozdr. Jerzy

7. Data: 2008-05-14 20:31:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 May 2008 21:56:29 +0200, JerzyN napisał(a):

> Jak ryba wyjęta z wody czerpiesz ostatni haust powietrza.
> Ciekawe ile jeszcze pociągniesz na grupach.
> ;-)

Długo, drze-ntelmenie. Podobnie jak ty, mogę zmieniać nicki do woli, dupku.
Ale akurat tu nie muszę. Łatwo odróżnić moje posty nawet bez zaglądania w
zawiłości serwerów i ścieżek.
Podobnie twoje, ale po tym, że ty nigdy nie grzeszysz intelektem ani
umiejetnościami ogrodniczymi, zupelnie nie wiem, co tu robisz, właściwie
jest na to pewne słowo, oznaczające gwałtowne wydalenie gazów: siedzisz i
p******sz :-)

8. Data: 2008-05-15 11:24:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 May 2008 22:31:24 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]

XL:
> [...]
> jest na to pewne słowo, oznaczające gwałtowne wydalenie gazów: siedzisz i

...Wystarczy przejrzeć WSZYSTKIE twoje majowe posty (pozwoliłam sobie) -
zero merytoryki, same popierdywania, post w post.
Więc bądź laskaw się ode mnie od********ć.
Laskaw, nie "łaskaw", to nie literówka.

9. Data: 2008-05-15 13:21:59

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2008-05-15 13:25:19

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
>
> ...Wystarczy przejrzeć WSZYSTKIE twoje majowe posty (pozwoliłam sobie) -
> zero merytoryki, same popierdywania, post w post.

cyt. z pl.rec.kuchnia:
"Dnia Thu, 15 May 2008 05:42:46 -0700 (PDT), Chris napisał(a):
> [...]
No i nie ma sie co dziwic, w koncu tutaj mozna spotkac Ikselke, a to
jakby to samo..."

--
pozdr. Jerzy

kosa elektryczna czy tania spalinowa?
akebia
Żółknący i ogólnie marniejący skrzydłokwiat
Suszone pomidory
Podlewanie roślinek dookoła płotu