kosa elektryczna czy tania spalinowa?

1. Data: 2008-05-13 19:06:01

Temat: kosa elektryczna czy tania spalinowa?
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam działkę 7 ar, symetryczną dlatego rozważam zakup kosy elektrycznej
(łatwe zasilanie) działka na razie w trakcie zagospodarowania konieczność
wykaszania dziko rosnących chwastów i trawy, ( na razie trudno kosić zwykła
kołową kosiarką, którą posiadam) bardzo zróżnicowany teren pagórki ziemi do
rozplantowania.
Pytanie co polecicie z elektryczych lub czy ewentualnie jest sens pchac się
w tanią spalinową (do tej pory pożyczałem spalinową od sąsiada,ale chciałbym
miec coś swojego) Weim ze jest google, ale bardzo zależy mi na czasie a
pracuję na modemie jak za króla cwieczka i strony otwiera mi bardzo powoli.

2. Data: 2008-05-14 13:44:37

Temat: Re: kosa elektryczna czy tania spalinowa?
Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chciałbym miec coś swojego) Weim ze jest google, ale bardzo zależy mi na
> czasie a pracuję na modemie jak za króla cwieczka i strony otwiera mi

ta sąsiada to jaką ma moc??

a potem sprawdź czy elektryczne mają porównywalną

3. Data: 2008-05-14 14:30:44

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

P.H. wrote:

> ta sąsiada to jaką ma moc??
>
> a potem sprawdź czy elektryczne mają porównywalną

A potem powąchaj jaki jest zapach podczas używania elektrycznej
i podczas używania spalinowej...

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2008-05-14 19:28:09

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 May 2008 10:30:44 -0400, Michal Misiurewicz napisał(a):

> A potem powąchaj jaki jest zapach podczas używania elektrycznej
> i podczas używania spalinowej...

Miałam (krótko) kosę spalinową - bez przesady, większy smród z
Oprócz wąchania trzeba też obejrzeć potem rachunki za prąd, Michale żyjesz
w innym świecie:( W Polskich realiach liczy się każda złotówka. Zresztą
zużywając energię elektryczną również dewastujemy środowisko (nie mam
elektorni atomowych).

Pozdrawiam,
Marta
--
http://www.mmm.home.pl

5. Data: 2008-05-14 19:33:15

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 May 2008 15:44:37 +0200, P.H. napisał(a):

> Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> ta sąsiada to jaką ma moc??
>
> a potem sprawdź czy elektryczne mają porównywalną

Policz też różnicę w eksploatacji. Bez wątpienia elektryczna jest cichsza i
chyba lżejsza.
A nie rozważałeś koszenia zwykłą tradycyjną kosą? Kosiarkę już masz, w
planach zagospodarowanie terenu, pytanie czy jest sens pakować się w kosę.

Pozdrawiam,
Marta
--
http://www.mmm.home.pl

6. Data: 2008-05-15 01:47:17

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> [...]
> w innym świecie:( W Polskich realiach liczy się każda złotówka. Zresztą
> zużywając energię elektryczną również dewastujemy środowisko (nie mam

Nie chodzi mi o dewastowanie środowiska (w końcu samo koszenie trawy to
też dewastowanie środowiska!), ale o smród. Naprawdę nie znoszę kosiarek
spalinowych. A jeśli chodzi o ceny, to dziś kupując benzynę do samochodu
zapłaciłem 50 dolarów :-(

Pozdrowienia,
Michał

7. Data: 2008-05-15 12:15:53

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz pisze:

> [...]
> też dewastowanie środowiska!), ale o smród. Naprawdę nie znoszę kosiarek
> spalinowych. A jeśli chodzi o ceny, to dziś kupując benzynę do samochodu

[kurs] 2,2010x50=110,05 zł
Co daje 24,89 litra benzyny 95PB na dziś w Wawie.
--
pozdr. Jerzy

8. Data: 2008-05-16 14:58:30

Od: "Skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> rozplantowania.
> Pytanie co polecicie z elektryczych lub czy ewentualnie jest sens pchac

Używam ASGATEC ES 1200. Zapewniam, że Tobie wystarczy.
Tarcza tnąca plus żyłka.
:-)

Pozdrawiam pogodnie
skryba

akebia
Żółknący i ogólnie marniejący skrzydłokwiat
Suszone pomidory
Podlewanie roślinek dookoła płotu
borówka wysoka - żółknące liście