Posninaczone cialo

1. Data: 2007-03-06 13:26:21

Temat: Posninaczone cialo
Od: Złodziejka Dusz <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od pewnego czasu (okolo miesiaca) zauwazylam niezliczone mnustwo
(kilkanascie) malych siniakow na ciele. Nie przypominam sobie zebym
gdzies sie uderzyla a juz napewno nie w tak wielu miejscach. Nie bola i
znikaja dosyc szybko ale nowe ciagle sie pojawiaja w roznych miejscach
(glownie na nogach i rekach). Czy taka sytuacja jest normalna? Warto isc
z tym do lekarza czy moze najpierw sprobowac "domowych sposobow"? Moze
jakis preparat witaminowy czy cos (raczej nie biore witamin i staram sie
zdrowo odzywiac)?

Pozdr
ZD

2. Data: 2007-03-06 14:08:32

Temat: Re: Posninaczone cialo
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Złodziejka Dusz" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lekarza czy moze najpierw sprobowac "domowych sposobow"? Moze jakis
> preparat witaminowy czy cos (raczej nie biore witamin i staram sie zdrowo

Kiepsko odżywiona skóra, a szczególnie jej tkanki.
www.optymalni.org.pl
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-03-06 14:26:10

Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał
w wiadomości news:esjsl4$opv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Złodziejka Dusz" <z...@g...pl>
> napisał w news:esjq5u$cp$1@news.task.gda.pl...

siniakow na ciele. (...........)

> Kiepsko odżywiona skóra, a szczególnie jej tkanki.

Czy to ja nie rozumiem po polsku, czy też z powyższego
naprawdę wynika, że skóra może być źle odżywiona
w obszarze jakimś (w jakim???) __innym__ niż tkanki...?

Maciek

4. Data: 2007-03-06 14:38:35

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarza czy moze najpierw sprobowac "domowych sposobow"? Moze jakis
> preparat witaminowy czy cos (raczej nie biore witamin i staram sie zdrowo

Zrob sobie badania krwi z rozmazem i na krzpnięcie.

5. Data: 2007-03-06 14:54:07

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek"
> Czy to ja nie rozumiem po polsku, czy też z powyższego
> naprawdę wynika, że skóra może być źle odżywiona
> w obszarze jakimś (w jakim???) __innym__ niż tkanki...?

Witaj

Nie staraj się sie zrozumieć, co napisał Pan Jurek.

On napisał cokolwiek, ważny w jego wypowiedzi był link do strony optymalnej.

Jurek od świńskich skorek to optymalny naganiacz.

Siedzi tu na grupie i robi niejednemu z mózgu wodę.

Pozdrawiam
Cancer

6. Data: 2007-03-06 20:10:26

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Złodziejka Dusz" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

Między zdrowym odżywianiem, a staraniem się zdrowo odżywiać jest ogromna
różnica. A wszystkie witaminy są w pożywieniu, więc czemu szukasz
syntetycznych?
Pozdrawiam Jurek M.

7. Data: 2007-03-06 20:12:17

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
> optymalnej.
>
> Jurek od świńskich skorek to optymalny naganiacz.
>
> Siedzi tu na grupie i robi niejednemu z mózgu wodę.

Wodę z mózgu to robi Instytut Żywienia każąc ludziom jeść 5 razy dziennie
owoce i jarzyny, oraz wszystko beztłuszczowe.
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-03-07 08:24:16

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> Wodę z mózgu to robi Instytut Żywienia każąc ludziom jeść 5 razy dziennie
> owoce i jarzyny, oraz wszystko beztłuszczowe.

Cytaty z IŻŻ: http://www.izz.waw.pl/wwzz/normy-tluszcz.html
"Tłuszcze pożywienia są:
ˇ najbardziej skoncentrowanym źródłem energii
ˇ źródłem witamin rozpuszczalnych w tłuszczach i niezbędnych nienasyconych
kwasów tłuszczowych (NNKT)
ˇ stanowią materiał budulcowy, z którego ustrój czerpie składniki do budowy
własnych tkanek oraz do syntezy niektórych substancji biologicznie czynnych.
ˇ stanowią materiał budulcowy utrzymujący strukturę poszczególnych komórek,
tkanek, oraz narządów strukturę poszczególnych komórek, tkanek oraz
narządów."
"Bardzo ważna jest jakość spożywanych tłuszczów. Tłuszcze pochodzenia
zwierzęcego mogą być w znacznym stopniu zastępowane przez węglowodany."

Nasuwa się pytanie czy węglowodany zastępują tłuszcze pod każdym względem
(te cztery powyżej) czy tylko częściowo.
S*

Re: słodycze raz jeszcze
Kamienie nerkowe i kolka nerkowa.
Nietypowy ból ucha w części zewnętrznej (od 6 miesięcy)
wynik badania anty-hbs
Temperatura- przeziebienie czy zapalenie płuc poradzcie