Postep w Holandii

1. Data: 2006-10-10 11:31:53

Temat: Postep w Holandii
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W swoim oswiadczeniu PNVD podala, ze ma nadzieje na "zmiane mentalnosci w
mass mediach" i na to, ze media beda "nie tylko informowac o pogladach
mniejszosci, ale równiez obiektywnie przedstawiac przemawiajace za nimi
argumenty".
PNVD zarejestrowano kilka miesiecy temu. Chce uczynic pedofilie "przedmiotem
debaty"; uwaza, ze posiadanie pornografii dzieciecej nie powinno byc karane,
ale opowiada sie za zakazem handlowania takimi materialami. Uwaza, ze filmy
pornograficzne nalezy dopuscic do wyswietlania w telewizji caly dzien, z
wyjatkiem scen przemocy.

Opowiada sie za edukacja seksualna dzieci i mlodziezy, obnizeniem do 16 lat
granicy wieku, od którego mozna wystepowac w filmach pornograficznych lub
wykonywac zawód prostytutki. Uwaza, ze zalegalizowana powinna zostac równiez
sodomia, z wyjatkiem przypadków, w których zwierzeta zostaja skrzywdzone.

Program holenderskiej partii zaklada równiez prawo do pojawiania sie nago w
miejscach publicznych, pelna legalizacje miekkich i twardych narkotyków
oraz... bezplatne przejazdy koleja dla wszystkich.

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/partia-pedof
ili-nie-wystartuje-w-wyborach,799838,2943

Duch

2. Data: 2006-10-10 12:11:48

Temat: Re: Postep w Holandii
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> oraz... bezplatne przejazdy koleja dla wszystkich.

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/partia-pedof
ili-nie-wystartuje-w-wyborach,799838,2943

http://img.interia.pl/wiadomosci/nimg/Dyniobranie_12
20701.jpg

Tak się w grobie przewracasz,
jakie dzieci wychowasz.

ett

3. Data: 2006-10-12 16:14:41

Od: zioberko <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:

> [...]
> oraz... bezplatne przejazdy koleja dla wszystkich.
>
> http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/partia-pedof
ili-nie-wystartuje-w-wyborach,799838,2943

Tylko patrzec jak nekrofile zaczna sie upominac o prawo przyciagniecia trupa na
slubny kobierzec.
Oczyma wyobrazni juz widze jak magistrat udziela jakiemus zboczencowi slubu z suka np
dobermana
itd itd..Erozja moralnosci postepuje drobnymi kroczkami. Jak wystarczajaco mocno
wnerwimy "Tego
na gorze" to bez watpienia zaaplikuje nam powtorke z Sodomy i Gomory.

4. Data: 2006-10-13 04:53:01

Od: "G " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

zioberko <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
moc
> no wnerwimy "Tego
> na gorze" to bez watpienia zaaplikuje nam powtorke z Sodomy i Gomory.

Zakladajac ze "ten na gorze" (pewnie masz na mysli boga) uwaza ze to by bylo
cos zlego :). Tak samo jak musialby sie wkrzurzyc odpowiednio mocno zeby
kataklizm sprowadzic na ziemie.

Fionn

5. Data: 2006-10-13 06:41:03

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Zakladajac ze "ten na gorze" (pewnie masz na mysli boga) uwaza ze to by bylo
> cos zlego :).
(...)

Daje się zaobserwować w świecie zwierząt unicestwienie całych
populacji wynikające z nazbytniego upodobania do uprawiania seksu.
We wszystkim potrzebny jest zdrowy umiar.

Pozdrawiam
EG

6. Data: 2006-10-13 06:49:47

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)

> [...]
wnerwimy "Tego
> na gorze" to bez watpienia zaaplikuje nam powtorke z Sodomy i Gomory.

To nie tak - Ten na Górze nie musi żadnej unicestwiającej plagi
zsyłać, bo pierwiastki samozagłady są już w tych perwersjach
zawarte - ot chociażby najłatwiej postrzegalny polegający na tym,
że hedoniści często nieposiadając dzieci, ponieważ postrzegają je
jako przeszkodę w uprawianiu hednizmu, zaś zwolennicy seksu
nietypowego mają obiektywne trudności z przedłużeniem swojej linii
genetycznej z uwagi na nietypowośc owego seksu właśnie. Do
wykolejenia może prowadzić tak samo bieda, jak i nadmiar luksusów.
Jest tutaj (http://tinyurl.com/mv2og) opisana co prawda zupełnie inna
dziedzina, ale analogiczny mechanizm - zepsucie wynikające z sukcesu,
zepsucie prowadzące wprost do końca.

Pozdrawiam
EG

7. Data: 2006-10-14 17:53:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

G :
> Zakladajac ze "ten na gorze" (pewnie masz na mysli boga)
> uwaza ze to by bylo cos zlego :).

PLONK za te "blyskotliwa" uwage.

> Tak samo jak musialby sie wkrzurzyc odpowiednio
> mocno zeby kataklizm sprowadzic na ziemie.

Gdyby debile smierdzacy tacy jak ty wiedzieli choc troche
co bredza, to wiedzieliby takze, ze od dawnych czasow wiele
sie zmienilo i jedno z drugim nie ma juz nic wspolnego,
no ale w tym celu musieliby nie byc debilami smierdzacymi,
a wiec dupa, niestety. ;)

--
Czarek

8. Data: 2006-10-16 08:03:28

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości

> [...]
> sie zmienilo i jedno z drugim nie ma juz nic wspolnego,
> no ale w tym celu musieliby nie byc debilami smierdzacymi,

Sprawdź, czy smród nie pochodzi z pomieszczenia, w którym siedzisz. Nie
podejrzewasz chyba, że wyczywasz nosem zapach wirtualnego interlukutora, to
nie możliwe. Nie jesteś przecież debilem (:-@

michał

9. Data: 2006-10-16 17:25:33

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał(a):

> Tak się w grobie przewracasz,
> jakie dzieci wychowasz.

pretekst:
a mnie kiedyś mocno zastanawiało - jak to jest, że "dzieci płacą za
grzechy swych ojców".
tekst włąściwy:
naprawde jesteś "zaćpanym trollem"?
:)

--
http://trener.blog.pl
CO. NATO. SKANDYNAWOWIE.

10. Data: 2006-11-20 12:00:25

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...na.swiat> napisał w wiadomości

> pretekst:
> a mnie kiedyś mocno zastanawiało - jak to jest, że "dzieci płacą za
> [...]

Zpewnością.

ett

syn pieciu ciotek
Podatnosc na hipnoze/sugestie, a moze cos innego? Czy trzeba sie bac?
Sondaze wyborcze cz. 13
Warsztat świadomości ciała - Being In Movement (4-5.11.2006)
Co z tą miłością?