Poszukiwany czarny piesek zabawka!

Data: 2000-07-12 11:57:01
Temat: Poszukiwany czarny piesek zabawka!
Od: "ipsi" <k...@p...onet.pl>

Chciałbym kupić czarnego pieska zabawkę, może to być jakaś kukiełka,
pluszak
lub coś w tym rodzaju.

Przeszukałem wszystkie sklepy internetowe polskie i popadłem w depresję.

Czy ktoś mógłby mi pomoc?Może jakiś sklep internetowy, który przegapiłem, a
może jakiś "konwencjonalny" w okolicach Tarnowskich Gór, Gliwic, Bytomia,
Katowic... lub poprostu Śląsk
Bardzo proszę

Wiadomość proszę, wręcz błagam na priv'a

n...@p...onet.pl

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl