Poszukiwany dzem z rózy.

1. Data: 2003-01-09 08:56:03

Temat: Poszukiwany dzem z rózy.
Od: "Maciek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Czy ktos z szanownych grupowiczów wie gdzie we Wroclawiu dostane dzem z
rózy?
Nabralem ogromnej ochoty ale nie wiem gdzie szukac ( w EPI nie ma).

Maciek

1. Data: 2003-01-09 09:24:45

Temat: Re: Poszukiwany dzem z rózy.
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek wrote:
> [...]
> rózy?
> Nabralem ogromnej ochoty ale nie wiem gdzie szukac ( w EPI nie ma).

carrefour - 5.40 za sloik calkiem smaczny wg. mojego meza wg. mnie nie

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-01-09 09:39:10

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rózy?
> Nabralem ogromnej ochoty ale nie wiem gdzie szukac ( w EPI nie ma).

Sa dwa rodzaje: platki rozy w cukrze - super do wypiekow np. kruchych
rogalikow oraz konfitura z rozy - super sprawa do goracej herbatki :).

Obydwie rzeczy mozna kupic w Feniksie na Rynu oraz w DH Podwale. Male sloiki
w cenie okolo 5 zl, duze w cenie okolo 9 zl (najlepiej pytac sie obslugi, bo
trudno znalezc).

Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2003-01-09 11:44:47

Od: Gosick <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek wrote:

> [...]
> rózy?
> Nabralem ogromnej ochoty ale nie wiem gdzie szukac ( w EPI nie ma).

W Poznaniu widzialam taki dzem w sklepie herbacianym. Moze we Wroclawiu tez
tak macie.

G.

1. Data: 2003-01-09 18:26:57

Od: "GoniaP" <gosiaczek_^@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonko" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Sa dwa rodzaje: platki rozy w cukrze - super do wypiekow np. kruchych
> rogalikow oraz konfitura z rozy - super sprawa do goracej herbatki :).

Wtrace sie troche i dodam, ze jest jeszcze trzeci rodzaj! A jest to
konfitura z owocow dzikiej rozy. Jest przepyszna i smakuje zupelnie inaczej
niz te z platkow, wiec tez nalezy sprobowac.

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-01-10 07:37:39

Od: "Antosiek" <o...@W...TO.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam go w Hali Targowej, A.

1. Data: 2003-01-10 07:44:05

Od: "Maciek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" <w...@w...net.pl> wrote in message

> carrefour - 5.40 za sloik calkiem smaczny wg. mojego meza wg. mnie nie

W carrefour już nie ma ale dostałem w Feniksie.

Maciek

Parówki
Pyszna jarzynka zimowa [P]
mrozenie masła