Poszukuje Cold Dust - Rimmel

1. Data: 2003-08-04 11:49:07

Temat: Poszukuje Cold Dust - Rimmel
Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam was dziewczyny!
Mam pewnien problem poniewaz poszukuje Złotego Pyłku Sun Shimmer Rimmela
Cold Dust. W takim małym okrągłym pojemniczku z dzirkami.
Uzywalam go ok 2,5 roku ,a teraz mi sie konczy . Jest bardzo wydajny . Ma
3,5 g.
Teraz nigdzie nie moge go znalezc,tylko takie w sztyfcie, ale to zupelnie
nie to.
Czy ktoras wie moze gdzie go zdobyc?

Pozdrawiam
Kofeinka

1. Data: 2003-08-04 18:13:56

Temat: Re: Poszukuje Cold Dust - Rimmel
Od: "Ewa Pawliszyn" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

prawdoodobnie został wycofany,skad jestes

1. Data: 2003-08-04 18:36:18

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> prawdoodobnie został wycofany,skad jestes

Jestem z Zielonej Gory

1. Data: 2003-08-05 09:27:03

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosh ma cos podobnego, puder w postaci zlotego pylku wlasnie. Cena jakies
niecale 40 zl, duze opakowanie, niesamowicie wydajne. Ja sobie chwale.

Baza ArtDeco?
pekajace piety
SPAM - PERFUMY ORYGINALNE
Chwale i ganie :-)