Soie Rouge

1. Data: 2003-08-04 12:10:43

Temat: Soie Rouge
Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie moze co to za zapach.
Nie wiem czy zamawiac ,bo to Avon a zapachu nie znam.
Moze ktoras z was wie co to za zapach?

1. Data: 2003-08-04 12:25:46

Temat: Re: Soie Rouge
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

kofeinka wrote:
> Czy wiecie moze co to za zapach.
> Nie wiem czy zamawiac ,bo to Avon a zapachu nie znam.
> Moze ktoras z was wie co to za zapach?

Intensywny, cieply, pizmowy.
Raczej na wieczor niz na co dzien.
Mnie sie nie podoba.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-08-04 13:02:12

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

.> Intensywny, cieply, pizmowy.
> Raczej na wieczor niz na co dzien.
> Mnie sie nie podoba.

A czy kojarzy Ci sie moze z jakims zapachem perufm, bo ja naprawde nie mam
pojecia jak to pachnie

1. Data: 2003-08-04 13:04:17

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

kofeinka wrote:
> .> Intensywny, cieply, pizmowy.

> A czy kojarzy Ci sie moze z jakims zapachem perufm, bo ja naprawde nie mam
> pojecia jak to pachnie

Niestety nie :-(
To jest ta grupa zapachow, ktorych staram sie nie wachac ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-08-04 13:10:51

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety nie :-(
> To jest ta grupa zapachow, ktorych staram sie nie wachac ;-)

Rozumiem:-)
Pozdrawiam
Kofeinka

1. Data: 2003-08-04 13:18:44

Od: "kaktusica" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"kofeinka" <k...@b...pl> wystukał(a)

> Czy wiecie moze co to za zapach.
> Nie wiem czy zamawiac ,bo to Avon a zapachu nie znam.
> Moze ktoras z was wie co to za zapach?

Jak juz ISIA napisala jest on raczej na wieczor, jak dla mnie dosc
ciezki i "elegancki". I pewnie to kwestia gustu, ale moja Mama go
uwielbia i kupuje go dla niej kiedy tylko sie pojawi, jeden jedyny raz
byl w katalogu, czasami bywa w roznego rodzaju ofertach.

pozdrawiam
dorota

1. Data: 2003-08-04 13:30:06

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uwielbia i kupuje go dla niej kiedy tylko sie pojawi, jeden jedyny raz
> byl w katalogu, czasami bywa w roznego rodzaju ofertach.

No wlasnie teraz jest w ofercie specjalnej za 22.90
i zastanawiam sie cyz nie kupic bo cena regularna to 64.90 !

1. Data: 2003-08-04 15:15:29

Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Józer *kofeinka* wysmażył na słoneczku post:

> No wlasnie teraz jest w ofercie specjalnej za 22.90
> i zastanawiam sie cyz nie kupic bo cena regularna to 64.90 !

Najlepiej zamów próbkę, będziesz mogła ocenić czy ten zapach jest
dla Ciebie i jak zachowuje się na Twojej skórze. Bywa, że to co
ładnie pachnie na jednych, na drugich śmierdzi. Soie Rouge jest
starym zapachem Avonu (ma chyba ponad 10 lat), dawkowany z
umiarem, na skórze o normalnym pH ma szansę pokazać serce. ;o))))

--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczką opodal krzaczka,

1. Data: 2003-08-04 16:13:03

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kofeinka" <k...@b...pl> napisał
> Czy wiecie moze co to za zapach.
> Nie wiem czy zamawiac ,bo to Avon a zapachu nie znam.
> Moze ktoras z was wie co to za zapach?

Jak dla mnie to pachnie jak kadzidelka ze sklepu indyjskiego ;)

1. Data: 2003-08-04 21:55:26

Od: "kaktusica" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"kofeinka" <k...@b...pl> wystukał(a)

> No wlasnie teraz jest w ofercie specjalnej za 22.90
> i zastanawiam sie cyz nie kupic bo cena regularna to 64.90 !

Moze sie skus, chyba nie ma innego sposobu zebys sie przekonac :)
Probek niestey nie dostaniesz.

Poszukuje Cold Dust - Rimmel
Baza ArtDeco?
pekajace piety