Makijaż a sucha skóra

1. Data: 2003-08-04 13:27:17

Temat: Makijaż a sucha skóra
Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie kobitki

Poszukuje podkadu do suchej ( a czasem nawet łuszczącej się) skóry.
Wypróbowałam juz rozmaite pudry w kremie, ale to nie to czego szukam.
Nie dla mnie nawilżające ani tzw. inteligentne ani broń Boże podkłady
matujące. Najlepiej gdyby był tłusty, może się nawet świecić na twarzy,
wtedy nie będę miała uczucia ściągnięcia skóry.
Poradżcie coś, bo znów kolejny nieudany zakup wyląduje u mojej siostry.:((

pozdrawiam
Wioletta

1. Data: 2003-08-04 13:46:22

Temat: Re: Makijaż a sucha skóra
Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Wioletta wrote:

> [...]
> twarzy, wtedy nie będę miała uczucia ściągnięcia skóry.
> Poradżcie coś, bo znów kolejny nieudany zakup wyląduje u mojej

Polecam Equalizer Estee Lauder.
Mam bardzo sucha skore i po wielu probach nieudanych, trafilam wreszcie na
zloty srodek.

--
star

1. Data: 2003-08-04 13:46:42

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wtedy nie będę miała uczucia ściągnięcia skóry.
> Poradżcie coś, bo znów kolejny nieudany zakup wyląduje u mojej siostry.:((

Moze podklad rozswietlajaco-antystresowy Avon. On jest do suchej skory.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-08-04 14:04:20

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Poszukuje podkadu do suchej ( a czasem nawet łuszczącej się) skóry.
>Wypróbowałam juz rozmaite pudry w kremie, ale to nie to czego szukam.

A moze to kwestia kremu, jaki kladziesz pod podklad ?
Moze taki Thermal S+UV rozwiazalby problem ?

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-05 07:09:58

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozswietlajaco-antystresowy albo nawet liftingujacy Avon. Popros
konsultantke o probki i wybierz sobie. Antystresowy jest mocno nawilzajacy,
a liftingujacy jest niezle tlusty.

1. Data: 2003-08-05 11:24:19

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozswietlajaco-antystresowy albo nawet liftingujacy Avon. Popros
> konsultantke o probki i wybierz sobie. Antystresowy jest mocno
nawilzajacy,
> a liftingujacy jest niezle tlusty.

Ale liftingujacy to tak kolo 40-stki.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-08-05 13:07:46

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wtedy nie będę miała uczucia ściągnięcia skóry.
>Poradżcie coś, bo znów kolejny nieudany zakup wyląduje u mojej siostry.:((

wreszcie ktos z sucha skora. Ciagle czytam tylko o podkladach matujacych...
brrrr
Po wielu probach uwazam, ze najlepeij nawilza Vitalumiere Diora. Tylko ten w
sloiczku - jest specjalnie do cery suchej. a skora po nim nie swieci sie.
Poza tym polecam dobry nawilzajacy krem pod podklad - ja stosuje Hydraphase XL
La Roche-Posay. Po prostu ulga dla suchej skory.
Niestety z tzw. nizszej polki nie znalazlam dobrego nawilzajacego podkladu.

Monika

1. Data: 2003-08-05 20:38:48

Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, jesteście wielkie :)