Poszukuję Lublinian

1. Data: 2001-11-14 10:56:15

Temat: Poszukuję Lublinian
Od: "Sofi" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani grupowicze.

Szukam i szukam i bezskutecznie wypatruję kogoś z Lublina.
Jeśli ktoś jest stąd lub z okolic to proszę o kontakt,
może się nie ujawnia tylko czyta.

Może razem raźniej byłoby wybrać się do Piaseczna?!

Pozdrawiam Sofi.....

1. Data: 2001-11-14 11:45:09

Temat: Re: Poszukuję Lublinian
Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sofi" <b...@s...pl> wrote in message
> [...]
> Jeśli ktoś jest stąd lub z okolic to proszę o kontakt,
> może się nie ujawnia tylko czyta.
>
> Może razem raźniej byłoby wybrać się do Piaseczna?!

Czesc Sofi-

wprawdziem wsiakl juz dawno w mazowiecki grunt, ale Lubelaczek Ci ja.:-)

(Moge jednak sluzyc za przewodnika do Piaseczna - co prawda sam w nim
jeszcze nie
bylem, ale jakos dotrzemy, prawda?)

Saulo

PS: Zdaje sie, ze Marek N. jest z Lublina, ale czy sie wybiera?

1. Data: 2001-11-14 12:39:13

Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

=> wprawdziem wsiakl juz dawno w mazowiecki grunt, ale Lubelaczek Ci ja.:-)
=>
[...]

ja jestem z Chelma, tylko obecnie siedze w Poznaniu...ale prawie to to samo
:-))))

1. Data: 2001-11-14 15:29:55

Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

="> => wprawdziem wsiakl juz dawno w mazowiecki grunt, ale Lubelaczek Ci
ja.:-)
=>= =>
=> => (Moge jednak sluzyc za przewodnika do Piaseczna - co prawda sam w nim
=> => jeszcze nie
=> => bylem, ale jakos dotrzemy, prawda?)
==> =>
=> => Saulo
=> =>
[...]
=> :-))))
=>
=>

mialem na mysli oczywiscie podobienstwo miedzy Chelmem a Lublinem ;-)

1. Data: 2001-11-14 17:41:29

Od: "Virtual Kris" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Wołowik napisał(a) w wiadomości:
<9su2m0$4gd$1@sunflower.man.poznan.pl>...

>mialem na mysli oczywiscie podobienstwo miedzy Chelmem a Lublinem ;-)

To zupełnie tak samo jak między Warszawą i Paryżem !

VK

1. Data: 2001-11-15 08:28:12

Od: "Sofi" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sofi <b...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9stj9r$m65$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Jeśli ktoś jest stąd lub z okolic to proszę o kontakt,
> może się nie ujawnia tylko czyta.
>
> Może razem raźniej byłoby wybrać się do Piaseczna?!

dzięki za odpowiedzi,
a jednak nie jestem sama
to miło

Pozdrawiam was cieplutko Sofi

fajna ksiazka
Powitania PSP
SPOTKANIE PSP 07.12.2001 WARSZAWA!!!!!!!!
problemy z seksem:-(
OT Prosba...