Poszukuje do referatu

1. Data: 2002-12-27 10:35:39

Temat: Poszukuje do referatu
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, szukam informacji (stron www, ksiazek) do referatu
dotyczacych poniższych tematów:
1)zasady racjonalnego żywienia i jego wpływ na zdrowie czlowieka
2)zwyczaje zywieniowe roznych regionow Polski
3)charakterystyczne potrawy kuchni staropolskiej oraz kuchni regionalnych
4)charakterystyka kuchni wybranych narodow.

Wiem ze troche tego duzo, ale licze na Wasza pomoc :)

1. Data: 2002-12-28 16:44:50

Temat: Re: Poszukuje do referatu
Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1)zasady racjonalnego żywienia i jego wpływ na zdrowie czlowieka

"piramida żywieniowa"

> 2)zwyczaje zywieniowe roznych regionow Polski
> 3)charakterystyczne potrawy kuchni staropolskiej oraz kuchni regionalnych

" tłusta i obfita :)"

> 4)charakterystyka kuchni wybranych narodow.

P.S.
Serdecznie pozdrawiam wszystkich grupowiczów. Lubię od czasu do czasu coś
upichcić, a zwłaszcza upiec .

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki